|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke bøker kan jeg kjøpe i gave til barnehagen?
En utgave av den har vi dobbelt opp av i bokhylla... Om den nå ikke allerede er pakket og sendt, øyner jeg en mulighet som kanskje ikke blir såååå stressende. Og ja, den utgaven vi selv har brukt har vært muuuuuue brukt og høyt elsket, den må passe fibånt i barnehagen. (Knerten slutter i en 1-4 avdeling)
|
|
|
#23 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
Sv: Hvilke bøker kan jeg kjøpe i gave til barnehagen?Hvem-bøkene til Stina Wirsén er ypperlige barnehagebøker. De passer for både store og små, handler om vennskap og typiske temaer som man gjerne vil prate om og lære barnehagebarn om. Morsomme tegninger med enkel strek som likevel uttrykker masse følelser. Flotte bøker for høytlesning, samling, boksamtaler, titte på bilder og bla i selv
|
|
|
#24 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke bøker kan jeg kjøpe i gave til barnehagen?Bø og Bæ-bøkene er bra. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke bøker kan jeg kjøpe i gave til barnehagen?Mamma Mø bøker!
|
|
|
#27 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Hvilke bøker kan jeg kjøpe i gave til barnehagen?Takk for mange gode råd! Jeg kjøpte Bukkene Bruse på badeland og den pæreboka til storbarnsavdelinga, og ei pulverheksbok (babyversjonen med tjukke sider), ei Luddebok og ei som heter Banke på til småttisene.
|
![]() |
|
|