|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Njulaif - nå også "alternativ"Vi strevde med å bli gravid med nr 2 og 3. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Njulaif - nå også "alternativ"Jeg har prøvd akupunktur flere ganger, med varierende resultat. Det virket for å stimulere kroppen til å kvitte seg med overflødig væske.
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Njulaif - nå også "alternativ"Yes, vi var og tok akupunktur da vi holdt på med IVF.
![]() |
#24 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Njulaif - nå også "alternativ"Jeg har prøvd akupunktur for modning og igangsetning samt ryggplager og karpaltunnelsyndrom under graviditet. Funket ikke. Har også prøvd mot smerter under fødsel, funket ikke det heller.
![]() |
#25 |
can-jur
|
![]() Sv: Njulaif - nå også "alternativ"
Det er ikke akupunktur, det er tortur.
![]() |
![]() |
#26 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Njulaif - nå også "alternativ"Lot ei jordmor prøve da jeg lå på obs med insane høyt blodtrykk, hadde minus tro. Til min enorme forbløffelse gikk blodtrykket ned til nesten normalt med en gang....ble nesten litt skremt. Prøvde igjen ved neste graviditet da jeg hadde alvorlig bekken herk, denne gangen 0 effekt.
![]() |
#27 |
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Njulaif - nå også "alternativ"Jeg har gått til akupunktør mange ganger, med flere plager og det har funket hver gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Joda, kan melde om at det er fullt mulig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Sv: Njulaif - nå også "alternativ"Jeg har forsøkt to ganger, hos to forskjellige, for samme problem. Ene gangen funket det, andre gangen ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
Neida, ikke tortur, bare nydelig smertefullt...
![]() |
#31 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Njulaif - nå også "alternativ"Jeg har prøvd meg på akupunktur ved to anledninger.
![]() |
#32 |
|
![]() Sv: Njulaif - nå også "alternativ"Smerte ja, der var den store forskjellen for meg. Den gangen det funket var det sinnsykt vondt de første gangene og ble bedre og bedre. Hos han det ikke funke hos var det ikke vondt og jeg sovnet alltid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Librocubicularist
|
Er det ikkje? Jaja, smertefullt er det, men det er effektivt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Njulaif - nå også "alternativ"Ikke vondt, synes jeg, bare avslappende og deilig. Jeg "akupunkterer" totalt hver gang, og sovner som regel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Njulaif - nå også "alternativ"Jeg driver ikke med slikt selv, men jeg har i alle fall kost meg glugg ihjel over innlegget ditt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Hvor: østfold
![]() Sv: Njulaif - nå også "alternativ"Jeg tror akupunktur virker, men jeg tror ikke at å dette en tilfeldig nål hist og her har noen effekt. Så jeg er rimelig sikker på at det kommer an på akupunktøren.
![]() |
#37 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Njulaif - nå også "alternativ"Jeg har fått én akupunkturnål i hele mitt liv, og det var for å få ut den gjenstridige morkaka som var stuck etter fødselen av mitt andre barn. Den ble satt i lilletåa og gjorde noe #€%#! vondt. Ikke vet jeg om den hadde noen effekt, for morkaka ble gravd ut av legens hender i siste time før det var tid for narkose og utskrapning som jeg heldigvis slapp.
![]() |
|
|