Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når er vanlig leggetid for deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Når er vanlig leggetid for deg?
Før 19 1 0,42%
19 0 0%
20 0 0%
21 1 0,42%
22 35 14,83%
23 98 41,53%
00 78 33,05%
01 21 8,90%
02 2 0,85%
03 og senere 0 0%
Deltakere: 236. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-12, 12:36   #21
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når er vanlig leggetid for deg?

Jeg sliter med å sove og har til tider stor søvnmangel. For å bøte mest mulig på det, prøver jeg å få så mange timer i senga som jeg kan hver natt. Og, som Tjorven, å legge meg samme tid hver kveld. Jeg er ikke veldig flink, men jeg sikter på rundt 22 hver kveld, da treffer jeg innen 23, og det er i det lange løp godt nok.

Gammel 23-05-12, 12:37   #22
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Legger meg 23, opp 0545. Det er litt snaut med søvn.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 12:38   #23
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rundt 23 er vanligst. Da er jeg trett.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 12:40   #24
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

For sent.

Gammel 23-05-12, 12:41   #25
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

22:00

Gammel 23-05-12, 12:42   #26
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Typisk rundt 23 en gang. Men kan bli før eller senere og, etter 24 er altfor sent, da er jeg helt kake neste dag. (Mannen derimot, legger seg sjeldent før 24, så vi er ikke helt i takt.)

Gammel 23-05-12, 12:42   #27
tjolahopp
Erfaren

Medlem siden: Nov 2011
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg prøver å legge meg senest elleve for å få nok søvn, så derfor stemte jeg det. Men sannheten er vel at klokken stort sett nærmer seg tolv før jeg er i seng. Jeg sovner ofte ikke før i ettiden. Og så må jeg opp mellom halvsyv og halvåtte, og da er jeg fortsatt trett.

Jeg er ofte utslitt og trett gjennom hele dagen, helt til kvelden kommer. Da er jeg lys våken.

Nei, nå er det den nye brettingen! Marsj i seng klokken ti i dag!

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 12:44   #28
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

23.00.
Egentlig burde det være senest 22 nå som jeg har en tøysekopp av en baby som er våken mellom 03 og 05.

Gammel 23-05-12, 12:47   #29
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er helt, HELT utslitt rundt halv ti, og jeg og Sumo er i seng rundt ti. Enkelte kvelder begynner jeg å gløtte på klokka i halv ni-tiden, og gleder meg til den er halv ti. *Skal ikke legge seg før halv ti, trenger litt alenetid (med Sumo) også*

Gammel 23-05-12, 12:49   #30
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

For sent.

Prøver å svare ordentlig:
Står opp klokka 05:00 (i hvert fall begynner klokka å ringe da, men det tar gjerne noen snooze før ordren blir effektuert ), så ideelt sett burde jeg legge meg klokka 22:00. Det skjer imidlertid ikke så ofte, det normale er nok rundt 23 eller litt senere. Særlig om sommeren - "Det er jo lyst ennå, det kan ikke være natt da!!"

Gammel 23-05-12, 12:53   #31
Annki
Englemamma

Annki sin avatar

Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
Annki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populær
Standard

Bør egentlig prøve å være i seng rundt kl 22, men den blir nok ofte 23 og over det også, ihvertfall nå i sommerhalvåret. Må opp igjen kl 05.30 eller 06.00, avhengig av hvilken avd. jeg jobber på den dagen... Det blir sjelden mer enn 6 timer i senga pr, og det er for lite! Har i tillegg en liten tass på 17 mndr som ofte våknre og ender opp i senga vår i løpet av natta

Gammel 23-05-12, 12:55   #32
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg legger meg sjelden etter 22.00. :kveldstrøtt:

Gammel 23-05-12, 13:03   #33
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 638
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg prøver å være i seng til 2230-2300, og slukke lyset innen en halv time etter det.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 13:05   #34
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg legger meg som regel mellom 22.30 og 23, noen ganger er jeg vill og gal og det blir nærmere midnatt. Men da skal jeg helst ikke opp klokka sju dagen etter.

Om sommeren og når det er ferie blir det ofte senere.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 13:11   #35
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Stemte 23, men legger meg ofte i senga før det. Noen kvelder allerede 22, oftest ca 22.30. Sover fra ca 23 til 06.45.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 13:12   #36
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

23.00, men det varierer mellom 22.30 og 23.30.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 13:17   #37
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:realitychecked:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 13:19   #38
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

I prinsippet ca klokka 23, men det varierer veldig.
Det er ikke sjeldent at jeg sovner på sofaen klokka 2130/2200 og det hender seg også ganske ofte at vi ser på DVD (serier) til etter midnatt. Er det skikkelig spennende og vi ikke er trøtte så kan det bli klokka 01 også selv om vi skal på jobb dagen etter.

Gammel 23-05-12, 13:19   #39
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

:realitychecked:

Enn du?

Gammel 23-05-12, 13:21   #40
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Enn du?

Heh.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:00.