|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
can-jur
|
![]() Sv: Folk som ikke liker dyr ...
Ok, da er du der alikvel ja. Og er en av disse skumle
![]() |
![]() |
#2 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Folk som ikke liker dyr ...
Nope, de appelerer ikke til meg. Vi hadde katt da jeg var liten, og det var jo koselig og sånt, men jeg kan ikke si jeg savnet katten når den døde av alder og år. Nå har mamma og pappa fått ny katt og jeg kan ikke si jeg er begeistret for det, men det har også noe med at jeg har to stk. i familien min som er ganske så allergisk mot katt og at det dermed blir veldig stress å være på besøk hos opphavet.
![]() |
#3 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Folk som ikke liker dyr ...Eg skjønner at dyr kan sjå søte ut på bilder, men der stopper min empati. Eg liker ikkje å gå på besøk til folk som har siklande hunder som legg hovudet i fanget mitt og forventer kos. Og viss det er ti voksne som sitt rundt eit bord og prøver å få kontakt med katta, kan du vere sikker på at det er mine bein han gnir seg opp etter. Og ja - eg blir sur når eg har sagt ja til å vere barnevakt ei heil helg og det viser seg at det følgjer to katter med desse ungane. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|