Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når er vanlig leggetid for deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Når er vanlig leggetid for deg?
Før 19 1 0,42%
19 0 0%
20 0 0%
21 1 0,42%
22 35 14,83%
23 98 41,53%
00 78 33,05%
01 21 8,90%
02 2 0,85%
03 og senere 0 0%
Deltakere: 236. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-12, 15:08   #61
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er vanlig leggetid for deg?

Oi, så sent dere legger dere. Jeg er stort sett i seng mellom 2230 og 2300. Opp 0630.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 15:08   #62
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg trodde faktisk at det var veldig mye vanligere å legge seg etter midnatt/etter kl. 01 og så videre.

Jeg var der før altså, men jeg prøver å skjerpe meg. Syns jeg er veldig veldig flink når jeg kommer meg i seng til 23, det er jo tiiiidlig.

Gammel 23-05-12, 15:32   #63
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Kommer meg aldri i seng før midnatt. Sovner rundt 00.30. Burde lagt meg mye tidligere, men...

Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 15:44   #64
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Svarte 23, men det er ofte før også. Ideelt sett bør jeg legge meg ikke så lenge etter 22, ettersom den levende vekkerklokken sjeldent drøyer til etter klokken 6 og jeg gjerne våkner litt i løpet av natten. Jeg kan strekke meg til nærmere tolv i helgen, men ofte blir det like tidlig da. :trøtting:

Gammel 23-05-12, 16:05   #65
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Legger meg mellom 23.00 og midnatt. Står opp 06.45.

Gammel 23-05-12, 16:20   #66
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

I teorien legger jeg meg 2230 eller litt tidligere, i praksis 2300.

Gammel 23-05-12, 16:20   #67
Hulda

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så og si aldri før 01.00, som regel senere.
Er opp mellom 06.30/07.00

Gammel 23-05-12, 16:32   #68
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Jeg legger meg vanligvis rundt midnatt, men det er fordi jeg vet at kl 8 er det slutt. Sånn er det å ha barn. Aller helst foretrekker jeg å legge meg mye senere og sove til 12. Det tar vel noen år før jeg får lov å gjøre det igjen.

Gammel 23-05-12, 16:33   #69
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det burde vært 22, men det er 23.

Gammel 23-05-12, 17:07   #70
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Nå for tiden legger jeg meg mellom 22 og 22.30, jeg står opp ca 6.40.

Men det varierer veldig, noen ganger kan jeg legg meg mye tidligere, mens andre ganger er det senere.

Gammel 23-05-12, 17:32   #71
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg stemte midnatt. Det er en sannhet med modifikasjoner. Jeg forlater stua sånn rundt midnatt. Er i seng rundt 00:20 og prøver å sove før 01:00. Det varierer når jeg sovner. Sommeren er ille. Da er det ofte veldig mye insomnia her.

Klokken ringer første gang 07:07. Så bør jeg være ute av sengen i god tid før 07:30. Det er og variabelt når jeg får det til.

Gammel 23-05-12, 17:39   #72
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

00:00 +++

Gammel 23-05-12, 17:43   #73
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mellom 00:30 og 01, vanligvis. Av og til rundt midnatt, av og til 02. Aldri før 23.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 17:50   #74
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere som er oppe til 00 og 01, hva gjør dere for noe? Blir det så sent fordi dere driver med noe som dere bare må få unna, eller blir det så sent fordi dere liker å være oppe?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 18:24   #75
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Mellom 23.00 og 01.00. Kommer helt an på om jeg skal på dagvakt eller kveldsvakt dagen etter.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 18:25   #76
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Dere som er oppe til 00 og 01, hva gjør dere for noe? Blir det så sent fordi dere driver med noe som dere bare må få unna, eller blir det så sent fordi dere liker å være oppe?

Jeg liker å være oppe når alle andre sover. Stille og fredelig i huset.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 18:26   #77
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er som regel i seng til 22. Noen ganger litt over 21, andre ganger nærmere 23. Jeg er litt feil skrudd sammen, så jeg har bare ikke evnen til å sove lenge om morgenen. Skal jeg da "sove ut" eller sove lenger, så må jeg legge meg tidligere. Derfor ender jeg opp med å tusle ut på badet i ni-tiden ganske ofte.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 18:30   #78
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Jeg liker å være oppe når alle andre sover. Stille og fredelig i huset.

Jeg ser på TV, surfer på nettet og bare nyter stillheten. Fordi jeg fortjener det.

Gammel 23-05-12, 18:32   #79
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 638
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg også liker alenetid på kvelden. Men jeg er voksen nok til å skjønne at dagen etterpå blir skikkelig dritt om jeg holder meg oppe. Og det syns jeg ikke jeg fortjener.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 18:44   #80
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg prøver å legge meg et sted mellom 23.00 og 24.00. Klokken blir som regel 24.oo minst

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:33.