|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Når er vanlig leggetid for deg? | |||
Før 19 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 0,42% |
19 |
0 | 0% |
20 |
0 | 0% |
21 |
1 | 0,42% |
22 |
35 | 14,83% |
23 |
98 | 41,53% |
00 |
78 | 33,05% |
01 |
21 | 8,90% |
02 |
2 | 0,85% |
03 og senere |
0 | 0% |
Deltakere: 236. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Når er vanlig leggetid for deg?Inni hodet mitt er det å legge seg kl23 for sent, men stemte for det, i gjennomsnitt blir nok det reelt. Jeg begynner i 22.30 tiden, innimellom før. Må lese på sengen, men det tar ikke lang tid før jeg sovner. 24.00 er svarte natta for meg, selv om jeg er hvilende nattevakt og halve måneden legger meg da.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Når er vanlig leggetid for deg?Et enkelt regnestykke forteller meg hvorfor jeg er usigelig trøtt og ikke så rent lite muggen for tiden.
![]() |
#84 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når er vanlig leggetid for deg?
Samme her. Står opp 07.
![]() |
#86 |
kamerat
|
![]() Sv: Når er vanlig leggetid for deg?Jeg svarte 23, idealet er i grunnen 22.30, mens praksis ikke sjelden er 23.30. Jeg simpelthen elsker kveldssulletid, men det straffer seg jo. Jeg står opp kvart på seks eller seks, alt etter hvem som skal levere på skolen, og seks timer søvn eller mindre er definitivt i underkant.
![]() |
#87 |
her skal det bli liv
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når er vanlig leggetid for deg?Det blir som regel ved midnatt her, men slukner etter 5min med WF i senga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Nå er søvnmønsteret mitt ute av kontroll. Jeg har konstatert insomnia og våkner mer og mer til etter klokken 20. Jeg har prøvd å legge meg tidlig, men da blir jeg bare liggende å spinne. Så det er like greit å nyte litt alene-tid i sofaen enn å ligge i senga og slite med å få sove.
![]() |
#90 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Når er vanlig leggetid for deg?Stemte 23 men legger meg ofte 2230 og leser til 23
![]() |
#91 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Når er vanlig leggetid for deg?Rundt midnatt, men i realiteten rundt halv ett.
![]() |
#92 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Når er vanlig leggetid for deg?Mellom tolv og to - så jeg svarte ett. Går jeg å legger meg før tolv så er det for å se TV i senga. Sovner sjelden før ett. Klokka ringer ti over seks, men jeg trenger ikke stå opp før halv sju, kvart på sju. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Jeg elsker å være oppe. Tiden går jo kjempefort. Men jeg bør sovne like etter 23 likevel, dessverre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når er vanlig leggetid for deg?Bør være i seng til 23.00, og klarer det som oftest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Når er vanlig leggetid for deg?Jeg bør legge meg 22.30 egentlig. Har konstant for lite søvn, og våkner lett. Men ofte blir den nærmere 24. Jeg står opp 7, og funker faktisk best med 8-9 timer søvn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når er vanlig leggetid for deg?22:30 senest stort sett. Jeg trenger dessverre mye søvn.
![]() |
#98 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Når er vanlig leggetid for deg?Prøver å rote meg i seng innen midnatt, men ryker ofte på en time til. Burde strengt tatt vært i seng 23, men døgnet har for få timer for en travel student,arbeider og firebarnsmor for tiden.
![]() |
#99 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Når er vanlig leggetid for deg?Mellom 22 og 23. Stemte 23, siden det stort sett er nærmere 23 enn 22.
![]() |
#100 |
Mmm, skeptisk
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når er vanlig leggetid for deg?Så mange fornuftige folk her som går og legger seg så tidlig som 23:00, burde nok gjort det samme selv, men det blir som regel 01:00 før hodet treffer puta. Noe jeg forøvrig angrer på stort sett hver morgen, men hjelper det?
![]() |
|
|