|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Fantastisk dokumentar om demenshttp://www.nrk.no/nett-tv/klipp/848103/ |
![]() |
![]() |
#2 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fantastisk dokumentar om demensNå synes jeg Louis Theroux nesten alltid er bra men må bare si meg veldig enig. Anbefales absolutt, disse programmene går ofte i reprise også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Fantastisk dokumentar om demensSå den jeg også. Veldig interessant! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ferdig!
![]() Sv: Fantastisk dokumentar om demensDen har jeg faktisk ikke fått med meg. Må få sett den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Fantastisk dokumentar om demensTakk for tips Ine. |
![]() |
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Fantastisk dokumentar om demensJeg dumpet over denne en litt for sen kveld da den gikk på tv. Jeg klarte ikke å slå av. Både jeg og mannen satt som klistret.
![]() |
![]() |
#8 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Fantastisk dokumentar om demens
Her er den, pga opphavsrett kan de ikke ha den på nett-tv på nrk, men vet ikke helt hva vimeo er da.
![]() |
#9 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Fantastisk dokumentar om demensHan er super! Har sett fleire dokumentarar med han. Eg rakk dessverre berre slutten av dokumentaren om demens. Går den i reprise?
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Fantastisk dokumentar om demensKan se den på NRK nettv |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Fantastisk dokumentar om demensDenne så jeg i går, og likte den godt. Har jobbet i eldreomsorgen tidligere og kjente igjen en del, ja. Det må være fælt å se sine nærmeste gradvis forsvinne på den måten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fantastisk dokumentar om demensBra program, men deprimerende, da jeg kunne kjenne igjen mye av det. Jeg har nemlig en med dement far som fortsatt er hjemmeboende. Skumlest var det nok med moren til 9-åringen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Fantastisk dokumentar om demensLikte programmet. Syntes historien om Nancy og mannen var veldig fin og hun var en litt kul dame til tross for sykdommen. Det er jo tristere jo yngre de er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Fantastisk dokumentar om demensSterk dokumentar. Lettere å ta inn slike filmer nå som jeg har fått det hele litt avstand. Da jeg sto midt i det ble det bare sorg og tårer.
![]() |
#16 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Fantastisk dokumentar om demensDet er fælt se demens på nært hold. Faren min er der nå, og jeg eksisterer ikke lenger, han vet at jeg er kjent, men aner ikke hvem jeg er. Det har vært en sorgprosess, når han dør, så blir det liksom som en litt ukjent mann som dør.
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Fantastisk dokumentar om demensJeg tenker at det nesten må være noe av det tristeste som kan ramme en familie. Kanskje spesielt for ektefelle. Den man elsker forsvinner, men kan samtidig leve i 20 år til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Fantastisk dokumentar om demensÅ miste foreldre til demens er å miste dem to ganger. En tung sorgprosess.
![]() |
#19 |
Passiv
|
![]() Sv: Fantastisk dokumentar om demensDet kan jeg se for meg ja. Jeg jobber på en skjermet enhet, og det er mye sorg og dårlig samvittighet ute og går blandt de pårørende. |
![]() |
![]() |
#20 |
Ferdig!
![]() Sv: Fantastisk dokumentar om demensJeg har sett mange skjebner når det gjelder demens. Det rammer så innmari hardt, og det rammer i alle aldre. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|