|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Hvit kant på denne jakken eller noe annet?Ferdig med strikkinga og monteringa på omslagsjakken, nå gjenstår bare å hekle kant rundt hele, men jeg begynte å fundere på om jeg skulle ta den i hvit eller i en annen farge? Har lyseblå og beige f.eks.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvit kant på denne jakken eller noe annet?Så fin! Tror den kan bli veldig fin med kant i en kontrastfarge. Var det denne jakken du skulle ha beige bukse til? I såfall blir det jo bra med beige kant. Hvis ikke ville jeg gått for lyseblå, tror jeg. Blir bra uansett, da
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvit kant på denne jakken eller noe annet?Jeg ombestemte meg mht den som skulle ha bukse, der blir det beige med lyseblå kant på jakka og beige/lyseblåstripene på buksa (det skal være i 6 mnd). Denne jakka strikka jeg mer som en test, og hadde egentlig ikke tenkt til å strikke bukse til. Mamma synes jeg burde, men iom at det er 1-3 mnd og lillebror passer den i juli/august/september tenker jeg at det ikke er noe vits å strikke bukse til.
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvit kant på denne jakken eller noe annet?Ja, jeg ser liksom for meg at hvit kan bli penest til denne siden han vil være så liten når den passer.
![]() |
#7 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvit kant på denne jakken eller noe annet?Jeg liker knallfarger og hadde valgt orange eller knall grønn. Vil du være mere nøytral er beige best.
![]() |
#8 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvit kant på denne jakken eller noe annet?Lyseblå kant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvit kant på denne jakken eller noe annet?
Det skal være søtt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvit kant på denne jakken eller noe annet?Jeg er litt delt. På en måte er det veldig sart og delikat med duse farger, men det er stilig med f.eks brunt og - eller freshe farger. - lite til hjelp her. Jeg hadde kanskje valgt brunt. F.eks. Det passer godt til lyseblå og til litt mer knallfarger
![]() |
#11 |
maler
|
![]() Sv: Hvit kant på denne jakken eller noe annet?Hvit. Til nød beige. Dette er nyfødtklær i knøttestørrelse. Lag noe i knallfarger i str 6 mnd.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvit kant på denne jakken eller noe annet?Hvit.
![]() |
#14 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hvit kant på denne jakken eller noe annet?Jeg synes også hvit. Og så flink du er blitt til å strikke!
![]() |
|
|