|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva gjør du når du er fullstendig utslitt?Denne helgen har tatt på.... jeg er kronisk syk (revmatiker), men mannen har operert og kan ikke bidra så mye nå, og derfor faller det meste på meg. 3 dager fri i et strekk blir litt i meste laget for meg alene, og nå er jeg på felgen..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du når du er fullstendig utslitt?Vi har hjemmekinoanlegg i kjellerstuen, og både jeg og Synnemormannen nyter å se en god film nedsunket i sofaen når vi er skikkelig slitne. Vi ser ganske ofte film for å si det sånn!
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva gjør du når du er fullstendig utslitt?Biter tennene sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du når du er fullstendig utslitt?Jeg er også kronisk syk og er jeg dårlig og utmattet trenger jeg skikkelig avslapning. Hva med å få noen til å hente barnet/barne i barnehagen/skolen i morgen ettermiddag? Besteforeldre? eller kanskje ring og hør om de kan bli med venner hjem. Forklar situasjonen! Mine venner hjelper meg alltid, men så er jeg flink til å gi hjelp tilbake når formen tilsier det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Hva gjør du når du er fullstendig utslitt?Hvis jeg er helt dønn sliten legger jeg meg på sofaen med fjernkontrollen, surfer på nettet, leser bok eller forsøker å slappe helt av mens jeg hører på et hyggelig radioprogram eller lydbok. Har jeg litt mer energi går jeg gjerne en tur i skogen, bare ser meg rundt og hører på skogens lyder.
![]() |
#8 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva gjør du når du er fullstendig utslitt?1) Hulkegriner
![]() |
![]() |
#9 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hva gjør du når du er fullstendig utslitt?Rømmer inn på soverommet mitt mens gutta ser TV og så skyfler de i seng til omtrentlig rett tid. Og så fullstendig slakt på sofaen.
Sist redigert av star : 28-05-12 kl 21:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hva gjør du når du er fullstendig utslitt?Jeg kan kopiere Matildas innlegg fra sparkingen av. Og før sparkingen måtte jeg ha puttet inn
![]() |
#11 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva gjør du når du er fullstendig utslitt?Setter meg foran pc eller tv. Hender jeg klarer å legge meg tidlig, som regel ikke.
![]() |
#12 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Hva gjør du når du er fullstendig utslitt?Setter meg ved symaskinen eller blar i symagasinene mine.
![]() |
#13 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva gjør du når du er fullstendig utslitt?Ah, ja. Det er sant, det, sitrusen. En ting til:
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du når du er fullstendig utslitt?:Strikker:
![]() |
#15 |
maler
|
![]() Sv: Hva gjør du når du er fullstendig utslitt?Setter meg i sofaen, setter på tv og ser tomt foran meg.
![]() |
#16 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du når du er fullstendig utslitt?Jeg har vært veldig sliten i forbindelse med svangerskap de siste måneden. Har merket at jeg henter meg fortere inn dersom jeg gjør avslappende aktiviteter som ikke er skjerm-relaterte. Det kan være veldig fristende med PC eller TV når man er sliten, men det hjelper bedre med et bad, en god bok, Morgenbladet eller liknende. Jeg er også nøye med å legge meg i fornuftig tid, det hjelper ikke med annet om an sover for lite. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hva gjør du når du er fullstendig utslitt?
Vi må være støpt i samme form eller noe, for det kommer jeg til å gjøre når jeg nå får større vaskerom. For jeg har gjentatte ganger savnet å kunne gjemme meg på vaskerommet mitt, men det er rett og slett for lite.
![]() |
#18 |
Stadig underveis
![]() Sv: Hva gjør du når du er fullstendig utslitt?Det eneste som hjelper for meg er å trene. Det er sikkert ikke det du vil høre, men jeg har vært langt nede i kjelleren. Jeg begynte å gå, senere spinne, svømme og nå løpe. Etter hvert fant jeg ut at for å ha energi hver dag må jeg løpe hver dag.
![]() |
#19 |
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du når du er fullstendig utslitt?Sover. Legger meg rett etter at barna er lagt. Trenger søvn når jeg er utslitt, da kan jeg hente meg inn etter en natt eller to. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Duracell
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() Sv: Hva gjør du når du er fullstendig utslitt?Mediterer og sover... og er sammen med folk som det gir meg noe å være sammen med
![]() |
|
|