|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva pakker du med for en dag på stranda?Niobe, får ikke til å prikke deg fra iphone, men lurer litt på hvor du bor. Vil du røpe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva pakker du med for en dag på stranda?Solkrem |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva pakker du med for en dag på stranda?Mat, alle varianter ettersom hvor lenge vi blir borte. Frukt, drikke, pledd, miniparasoll til babyen, håndklær, adetøy og et pledd. Og solkrem til de andre. |
![]() |
![]() |
#24 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Hva pakker du med for en dag på stranda?Jøss. Jeg er helt overrasket over hvor mye dere gidder å dra med. Jrg tror jrg hadde følt det som et prosjekt dersom jeg skulle tatt med alt det der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Hva pakker du med for en dag på stranda?Eg ser ikkje heilt korleis ein kan ha nytte av turen utan desse tinga eg altså. Ein kan klare seg utan mat ja, men ungane er jo sultne før ein har snudd seg. Eg også for den del. Og håndkle må ein jo ha? Og noko å sitte/ligge på, i alle fall for oss over 40 med litt stive lemmer
![]() |
#26 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva pakker du med for en dag på stranda?Jeg syns det er nesten lettere å drasse med seg mer eller mindre ukritisk, enn å tenke og pakke lett.
![]() |
#27 |
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva pakker du med for en dag på stranda?Det er ganske lurt å fryse ned nokre flasker med vatn, sånn at ein har tilgong på kaldt vatn heile dagen, etter kvart som isen smeltar.
![]() |
#28 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Hva pakker du med for en dag på stranda?
Vi bor et sted med nærhet til msnge strender og er der ofte. Typisk er at hi er der tre-fire timer. Vi har med noe å sitte på for voksne, det er viktigst. Ellers badetøy, vanlig mat (skriver) og vannflasker. Solkrem og Evt et par håndklær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hva pakker du med for en dag på stranda?Forrige strandtur hadde jeg med:
![]() |
#30 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hva pakker du med for en dag på stranda?Jeg har med |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva pakker du med for en dag på stranda?Jeg pakker stort sett så lite som mulig. Vi bor ikke så fryktelig langt unna flere fine strender, så det mest vanlige er at vi er der 2-4 timer omtrent som Hyacinth beskriver. Da syns jeg det er greiere å ta måltidene hjemme, og ikke dra med seg kjølebag og masse mat. Så det som må være med er badetøy, solkrem, håndklær, bok, strandmadrasser og vann, pluss litt enkel mat som evt. blir kjøpt med på veien. For eksempel noe bakverk og frukt. I strandbagen min pleier det også å ligge en sånn krem som lindrer hvis en kommer borti en brennmanet. Evt. bade/flyteleker tar barnet med selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Borte
|
![]() Sv: Hva pakker du med for en dag på stranda?Vi tar som regel et lunsjmåltid på stranda om det er høysommer og da drar vi tidlig av sted slik at vi får med oss de rolige morgentimene. Som regel smører jeg smørbrød hjemme eller tar med smøremat. I tillegg har vi godt med vann, kaffe og muligens frukt.
![]() |
|
|