|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Rullestein i dusjen - erfaringer?Noen av dere som har erfaring med rullestein i dusjen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rullestein i dusjen - erfaringer?Mannen er rørlegger og han sier at det er et helvete å rengjøre. Min erfaring er at det ser veldig fint ut når det er nytt og så blir det ikke så veldig fint etterhvert.
![]() |
#3 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rullestein i dusjen - erfaringer?Min erfaring er at dette alltid ser lekkert ut i interiørblader. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Rullestein i dusjen - erfaringer?Enig i at det ser veldig flott ut. Renholdet vet jeg ingenting om.
![]() |
#6 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Rullestein i dusjen - erfaringer?Vi har sånn, bare i mørk. Vanskelig å gjøre rent? Jif og skurebørste, det er vel omtrent det letteste å gjøre rent i dusjen, for å si det sånn. Steinen skal ellers vaskes med spesialvaskemiddel og impregneres 1 gang i året. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rullestein i dusjen - erfaringer?Vi har kjøpt rullestein til å ha i dusjen, men disse er kuttet/slipt slik at de har en glatt og gjevn overflate, som en flis. Jeg håper ikke det skal bli så vanskelig å rengjøre, jeg er omtrent allergisk mot å vaske og skrubbe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rullestein i dusjen - erfaringer?Vi har sånne på det ene badet og det er veldig godt å gå på, og ikke problematisk å holde rent synes jeg. Bruker en langkost med børste nederst.
![]() |
#9 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: Rullestein i dusjen - erfaringer?Det der kan da umulig være særlig vanskelig å holde rent. En knapp time i uka med tannbørst og Jiff skurekrem er mer enn nok.
![]() |
#12 |
Nytt år, nye muligheter
|
![]() Sv: Rullestein i dusjen - erfaringer?Jeg synes det ser fint ut, men mine sarte føtter liker ikke å stå på rullestein.
![]() |
#13 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Rullestein i dusjen - erfaringer?
Realiteten er 3 minutter med vanlig skurebørste og jif. I forbindelse med at jeg skal dusje selv. Virkelig null problem, altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|