Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Er Bornholm et ålreit feriested? Eller er det annet i Danmark som kan passe?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-12, 17:51   #21
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er Bornholm et ålreit feriested? Eller er det annet i Danmark som kan passe?

Bornholm vet eg ingenting om, men Ebeltoft kan jeg varmt anbefale.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 17:54   #22
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er Bornholm et ålreit feriested? Eller er det annet i Danmark som kan passe?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Et vennepar av meg pleier å reise til Tisvildeleje. De trives kjempegodt. Ikke så langt fra København, og litt sånn økourbant på landet. Det er visstnok veldig hot, og der den danske kronprinsfamilien ferierer.

Kanskje vi har de samme vennene. Vi var og besøkte vårt vennepar der i fjor - det var velidig trivelig og rolig. Jeg husker det var et veldig fint lite hotell der. Skal se om jeg finner lenke.

Gammel 31-05-12, 18:02   #23
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Kanskje vi har de samme vennene. Vi var og besøkte vårt vennepar der i fjor - det var velidig trivelig og rolig. Jeg husker det var et veldig fint lite hotell der. Skal se om jeg finner lenke.

Her er hotellet: http://www.helenekilde.com/site/index.php

Det er en fin skog å gå tur i i Tisvildeleje, stranda er fin, og det er flere koselige spisesteder. Det er ikke langt til København, og det er heller ikke langt til ferje fra Sjællandsodde til Ebeltoft hvis man vil dit.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:10.