Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ville din partner ha kommet hjem med riktig smågodt?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Vet din partner hva du liker?
Selvfølgelig!!! 81 39,90%
Tja.... 89 43,84%
Absolutt ikke! 28 13,79%
Ja dette var jo viktig å bruke tida på... 5 2,46%
Deltakere: 203. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-12, 21:35   #101
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville din partner ha kommet hjem med riktig smågodt?

Dumme tråden gir meg lyst på smågodt. Men så er vi visst tomme for bleier. "Noe annet vi trenger?", sa mannen. Jupp. Blir spennende å se hva han kommer hjem med.

Gammel 31-05-12, 21:47   #102
husmora
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Horten
husmora er litt kul
Standard

Gjett hvem som spiser smågodt for harde livet a...

husmora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 22:16   #103
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Da skal vi se. Jeg sa "litt smågodt", men fikk temmelig mye, synes jeg, tatt i betraktning at det ikke er helg. Usikker på om det er et pluss eller ikke. Ved hjelp av sidene til Candy King, finner jeg at posen inneholder:

- Sjokoladefamilien (Jepp.)
- Crispy Bite (Jepp.)
- Gullhval (Totalt uspiselig.)
- Dumle (Spiselig.)
- Punsjeknapper (Jepp. Gode til kaffen.)
- Stekte egg (Totalt uspiselig.)
- Rocketz (Meh.)
- Lys fløtekaramell (Spiselig.)
- Små bananer (Totalt uspiselig.)
- Vaniljefudge (Jepp.)
- Krisphval (Meh.)

Fire (pluss to halvveis) godkjente av elleve sorter, det er for dårlig. Det skal være en god balanse mellom de fire næringsgruppene ... eh ... smågodtgruppene, som er sjokolade, karamell, lakris og fruktsmak. Han har klart å styre unna de redselsfulle ferskengreiene, men har ikke tatt med noe lakris i det hele tatt, og ikke noe spiselig med fruktsmak. Kirsebær, sure kirsebær, søte jordbær eller colaflasker hadde gjort seg for å jevne ut litt. Nå har jeg spist en fløtekaramell, en Crispy Bite, to punsjeknapper og en sjokoladefamilien-bit, og nå er jeg litt uggen og har ikke noe friskt som avveksling. Jeg må finne meg et glass vann. Jeg blir nok nødt til å sende ham på kurs.

Det var hyggelig at han kjøpte med godteri til meg uten spørsmål på en helt vanlig torsdag, i det minste.

Det aller, aller beste smågodtet er forresten sure peacemerker og briokarameller. Det har de ikke i butikken her, så det spiser jeg bare på kino.

Gammel 31-05-12, 22:21   #104
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Menneh. Det er vel ikke vanskeligere enn å fortelle hva man vil ha hvis man vet det?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 22:23   #105
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det hadde han aldri klart. Jeg har vel egentlig konkludert med at om han noen gang skulle få med seg hva jeg liker eller ikke så måtte jeg ha eksplodert tyve ganger først fordi han gjorde feil. Selv da ville han neppe ha klart å få det med seg. Så jeg gadd ikke anstrenge meg.
Smågodtet mitt kan jeg derfor like gjerne kjøpe sjøl.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 22:27   #106
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Menneh. Det er vel ikke vanskeligere enn å fortelle hva man vil ha hvis man vet det?

Jeg gjorde jo det før han dro. Han hørte bare "ikke ødelegg hele posen med den ferskenfaenskapen", og ikke noe av det andre jeg sa. Han fikk i det minste med seg det.

Gammel 31-05-12, 22:29   #107
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Det hadde han klart fint, men jeg liker litt av alt da så jeg er ikke vanskelig.

Gammel 31-05-12, 22:43   #108
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå måtte jeg neste sjekke for sikkerhets skyld og Mannen min besto med glans. Han svarte "sjokolade og potetgull", som jo overhodet ikke er smågodt, men som absolutt er mitt foretrukne snop. Han klarte også å sette sammen riktig smågodtpose når jeg presiserte at det faktisk var smågodt vi snakket opp her. (Småsjokolader, fudgekarameller og diverse gummigodis uten strø - jeg spiser alt det andre, men de første er jo det jeg liker best.)

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 23:32   #109
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Altså; jeg er ikke skuffet over spesialsjokkisen. Skuffet over at de IKKE har den

Å herregud... Så pinlig. Det viser seg nå at ikke bare blir jeg vekselsvis smådeppa, småsur, veldig sliten, veldig trøtt og får skikkelig hodepine av å gå rundt på denne hormonetterbehandlingen etter å ha satt inn egg (+ muligens litt pga den psykiske belastningen av å ha blødning og ikke kunne få stadfestet om det er festeblødning eller mens før i neste uke en gang)... Jeg mister også evnen til å lese ting skikkelig... Beklager altså. Du/dere får ha tålmodighet med meg...

Gammel 31-05-12, 23:34   #110
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er klart det bare er å fortelle rett ut hva man vil ha, men det er også kjekt og fint om de husker det helt selv iblant. Nå er det bare smågodt og ingen big deal vi snakker om her, men det er noe med å vise interesse, høre etter, være oppmerksom og ønske å glede partneren sin. :dramatisk:

Gammel 01-06-12, 11:35   #111
Stjerneskuddet
Erfaren

Stjerneskuddet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Forøvrig løste mannen min det til slutt ved å ringe meg og ramse opp alt de hadde i butikken (heldigvis siden han da allerede hadde plukket en liten pose med disse røde leppene etv), men det var nesten ikke noe av det jeg likte *kresen*
Må ha sure colatær, peacemerker av det riktige slaget, fersken, malorcablanding, kritt og gjerne disse bønnene. Sjokolade liker jeg aller best, men det er ikke riktig når e-stoffhungeren slår til. Kjøper gjerne bærtopper, bringebærsjokolade, spesial og sjokoladefamilie. Elser også lakrissjokolade, men finner det ikke lenger.

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-12, 11:45   #112
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Godteri ER viktig, altså. Det var et nær-skilsmisse-øyeblikk i det divinske hjem da Divine-mannen presterte å komme hjem med en pose Minde sjokolade. Minde! Jeg var både sjokkert og skuffet over at han etter seksten år med meg ikke visste bedre. Minde er nemlig IKKE godt. Det fungerer som nødløsning, men å kjøpe det!?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-12, 12:43   #113
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, hvem ER det som kjøper Minde sjokolade, egentlig? Noen må det jo være siden de fortsatt holder koken? Er det laget som lokkemat for å få menn til å kjøpe feil godteri til sine koner?

Gammel 01-06-12, 14:18   #114
Stjerneskuddet
Erfaren

Stjerneskuddet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Godteri ER viktig, altså. Det var et nær-skilsmisse-øyeblikk i det divinske hjem da Divine-mannen presterte å komme hjem med en pose Minde sjokolade. Minde! Jeg var både sjokkert og skuffet over at han etter seksten år med meg ikke visste bedre. Minde er nemlig IKKE godt. Det fungerer som nødløsning, men å kjøpe det!?

Minde er ikke sjokolade

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-12, 14:28   #115
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg har begynt å like de røde leppene etter et raid i ungenes påskeegg.

Min strategi var å kjøpe ting jeg ikke liker, men jeg ble fristet allikevel, og nå synes jeg de leppene er ganske kjempegode.

Gammel 01-06-12, 19:12   #116
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har referert denne tråden til min kjære. Han synes plutselig jeg er enkel.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-12, 19:50   #117
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Minde sjokolade spises bare om der ikke finnes annet, det er virkelig ikke noen god sjokolade. Dessverre har ikke mannen helt skjønt det, så det hender vi har det i hus...

Mannen hadde kommet hjem med noen av de bitene vi begge liker og mange fler av de han liker best. Han er en snopgris og liker smågodt mye bedre enn meg.

Gammel 01-06-12, 21:47   #118
Rose
Bør lage seg en tittel selv

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Han kjøper som oftest feil Er veldig kresen når det gjelder snop.

Gammel 01-06-12, 21:49   #119
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja. Han klarer å kjøpe den sjokoladen jeg liker. E-stoff-sug forstår han ikke og velger litt feil. Jeg simpelthen elsker skolekritt og heksehyl.

Gammel 03-06-12, 17:00   #120
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har referert denne tråden til min kjære. Han synes plutselig jeg er enkel.

Ja, det er nettopp denslags som gjør at jeg synes FP er veldig bra for parforholdet.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:34.