Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook-statusmeldinger. Del III

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-12, 13:41   #341
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Fysj!

Gammel 01-06-12, 21:27   #342
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Facebook er tydligvis en sjekkearena.. Dette lå ikke i ett statusfelt, men i innboksen min:

Sitat:

22. mai

Murphy Hudson

• Hi pretty, how are you doing....You look astonishingly beautiful....guessed you are not photogenic...lol. I'm kinda new in here.. just seen your picture and could not take my eyes off... Hope we could be good friends...

Så søtt

Sist redigert av Fløyel : 01-06-12 kl 21:32.
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 01-06-12, 22:29   #343
kie
weird

kie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg digger Sheldon. Fra "Trust me, I'm an engineer".

Vedlagte bilder
Filtype: jpg sheldon.jpg (32,0 KB, 418 visninger)
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv  
Gammel 02-06-12, 07:29   #344
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ble venn med en gammel klassekamerat for noen uker tilbake. I dag slettet jeg ham etter denne statusmeldingen:
Tidlig start på dagen. Ble vokna av at 3 politi biler sto på utsia blokka vår. Di sku hente utlendinger. Ja ja. Godt di får heve di ut av landet..

Gammel 02-06-12, 10:21   #345
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trivelig, Nabojenta. Er det ikke fint å ha slike bekjente.

Gammel 02-06-12, 10:23   #346
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig koselig. Tror han har flyttet til Tromsø, så kan de slite med ham der oppe.

Gammel 02-06-12, 10:23   #347
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sheldon er kul!

Gammel 02-06-12, 10:28   #348
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Ble venn med en gammel klassekamerat for noen uker tilbake. I dag slettet jeg ham etter denne statusmeldingen:
Tidlig start på dagen. Ble vokna av at 3 politi biler sto på utsia blokka vår. Di sku hente utlendinger. Ja ja. Godt di får heve di ut av landet..

så hyggelig å lese slike statuser fra tidligere bekjente.. Har fått noen vekkere jeg også når jeg leser sånt. Greit man tenker slikt, men skrive det på fb..

SpetakkelRandi er ikke aktiv  
Gammel 02-06-12, 10:33   #349
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Jeg kom over denne fra en i klassen og syns den var så snål at jeg satt ca 5 min og stirret på den..

Sitat:

Lille blå og lille grønn tenk at de er jammen skjønn
Lille gul og lille rød, vi vil ikke de skal dø. Gi de alle tidlig hjelp, slik at de kan drikke melk.

også var det en link til underskrift for at gravide ikke skal gå mer enn 7 dager over termin.. noe som er viktig ja, men det "diktet" eller hva det var.... merkelig.. lille blå og grønn? hvem er blå og grønn? eller gul og rød?? I dont get it...

Gammel 02-06-12, 10:41   #350
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Beats me, SpetakkelRandi.

Gammel 02-06-12, 10:53   #351
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

Jeg kom over denne fra en i klassen og syns den var så snål at jeg satt ca 5 min og stirret på den..
også var det en link til underskrift for at gravide ikke skal gå mer enn 7 dager over termin.. noe som er viktig ja, men det "diktet" eller hva det var.... merkelig.. lille blå og grønn? hvem er blå og grønn? eller gul og rød?? I dont get it...

Merkelig. Kanskje fargene er fra sangen "Noen barn er brune"? Så refereres det til lille rød i magen? :vill gjetting:

Gammel 02-06-12, 10:57   #352
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

Standard

Aner ikke.. jeg måtte spørre hva det var med det diktet, og fikk til svar at "det var for å sette fokus på denne viktige saken"

Gammel 02-06-12, 10:58   #353
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Charming. Men samtidig så merker sikkert ikke typen at du har slettet han engang? (Jeg ville neppe merket om en av mine mer perifere venner slettet meg fra FB, og jeg har ikke mer enn litt over hundre venner.) Jeg prøver iallfall å ikke la dustepåstander stå uimotsagt, men selvsagt- det er er belastning å diskutere med duster, både her og der.

rine er ikke aktiv  
Gammel 02-06-12, 11:08   #354
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Charming. Men samtidig så merker sikkert ikke typen at du har slettet han engang? (Jeg ville neppe merket om en av mine mer perifere venner slettet meg fra FB, og jeg har ikke mer enn litt over hundre venner.) Jeg prøver iallfall å ikke la dustepåstander stå uimotsagt, men selvsagt- det er er belastning å diskutere med duster, både her og der.

Det nytter ikke å disktuere med noen på det nivået. Alle som ikke er enige er nemlig noen jævla kommunister.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 02-06-12, 11:23   #355
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Mulig han ikke merker det, men jeg slipper hvertfall å se de dumme profilmeldingene hans.

Gammel 02-06-12, 14:46   #356
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

Aner ikke.. jeg måtte spørre hva det var med det diktet, og fikk til svar at "det var for å sette fokus på denne viktige saken"

Haha, jeg også klødde meg litt i hodet over den der, men det passer veldig godt med personen det kommer fra

-02
-06
Lilith er ikke aktiv  
Gammel 02-06-12, 14:59   #357
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg hadde en perifer bekjent som raste av seg alt mulig rundt 22.juli - om at det sikkert var en svarting og svidd kotelett og bedre var. Han hadde ikke engang vett til å gi seg etter at ABB var tatt. Jeg gav han klinkende klar beskjed - på veggen hans - om hva jeg mente om den slags holdninger før jeg slettet han.

Gammel 02-06-12, 19:22   #358
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Venn av venn: "hater tenåringsbarn som stjeler. Stjal 10 000 av meg. Knurr." og av meldingene under er det tydelig at hennes barn har tatt penger. Tror denne meldingen rakk lenger enn hun var klar over.

Gammel 02-06-12, 23:17   #359
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Facebook er tydligvis en sjekkearena.. Dette lå ikke i ett statusfelt, men i innboksen min:
Så søtt

Haha, tok en titt i meldingene mine, og jammen hadde ikke jeg også fått lignende beskjeder fra et par ukjente amerikanske menn. Jaja.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 04-06-12, 23:41   #360
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Denne var jo litt uskyldig morsom da:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:43.