![]() |
#341 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IIIFysj!
#342 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IIIFacebook er tydligvis en sjekkearena.. Dette lå ikke i ett statusfelt, men i innboksen min:
Så søtt
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 01-06-12 kl 21:32. |
![]() |
![]() |
#343 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IIIJeg digger Sheldon. Fra "Trust me, I'm an engineer".
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
#344 |
|
![]() Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IIIBle venn med en gammel klassekamerat for noen uker tilbake. I dag slettet jeg ham etter denne statusmeldingen:
#348 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III
så hyggelig å lese slike statuser fra tidligere bekjente..
#349 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IIIJeg kom over denne fra en i klassen og syns den var så snål at jeg satt ca 5 min og stirret på den..
også var det en link til underskrift for at gravide ikke skal gå mer enn 7 dager over termin.. noe som er viktig ja, men det "diktet" eller hva det var.... merkelig..
#351 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Merkelig. Kanskje fargene er fra sangen "Noen barn er brune"? Så refereres det til lille rød i magen? :vill gjetting:
#352 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IIIAner ikke.. jeg måtte spørre hva det var med det diktet, og fikk til svar at "det var for å sette fokus på denne viktige saken"
#353 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Charming. |
![]() |
![]() |
#354 |
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
Det nytter ikke å disktuere med noen på det nivået. Alle som ikke er enige er nemlig noen jævla kommunister. |
![]() |
![]() |
#356 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Haha, jeg også klødde meg litt i hodet over den der, men det passer veldig godt med personen det kommer fra
#357 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Jeg hadde en perifer bekjent som raste av seg alt mulig rundt 22.juli - om at det sikkert var en svarting og svidd kotelett og bedre var. Han hadde ikke engang vett til å gi seg etter at ABB var tatt. Jeg gav han klinkende klar beskjed - på veggen hans - om hva jeg mente om den slags holdninger før jeg slettet han.
#358 |
Glad
|
![]() Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IIIVenn av venn: "hater tenåringsbarn som stjeler. Stjal 10 000 av meg. Knurr." og av meldingene under er det tydelig at hennes barn har tatt penger. Tror denne meldingen rakk lenger enn hun var klar over.
#359 |
heimføing
|
Haha, tok en titt i meldingene mine, og jammen hadde ikke jeg også fått lignende beskjeder fra et par ukjente amerikanske menn. Jaja. |
![]() |
![]() |
|
|