Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bikinitruse 8 år, uten topp - hvor?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-12, 18:44   #1
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Bikinitruse 8 år, uten topp - hvor?

Jeg prøver finne bikinitruser til vesla. Bare bikinitruse uten bikinitopp, i str 8 år men finner ingen. Noen som har sett det i butikk epler på nett?

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 18:46   #2
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bikinitruse 8 år, uten topp- hvor?

Jeg har ikke kjøpt det på noen år, men det pleide å være mulig å finne det på alle de vanlige kjedebutikkene, H&M, Lindex, Cubus, etc.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 18:50   #3
Christa

Christa sin avatar

Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Jeg har sjekket H&M, Lindex og de vanlige, men ingen har. Før hadde de i hvert fall på Lindex, men kanskje det ikke er vanlig lenger.

Vesla bruker UV-genser, melkehvit som hun er, men liker ikke de sykkelshortsbadebuksene som er til så prøver finne bikinitruser.

Gammel 03-06-12, 18:54   #4
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Prisen på et bikinisett, kontra bare truse er sikkert ikke rare forskjellen. Jeg hadde bare kjøpt et sett, også bare tatt i bruk trusa. Det kommer jeg til å gjøre med frøkner mi når vi skal til mallorca. Hun skal også få en uv-trøye.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 18:54   #5
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Tror ikke det er så vanlig.

Har kun sett det til de minste barnehagebarna.

Hadde nok også bare brukt trusa i et sett om det var et reelt behov, eller kjøpt en badedrakt.
(her har hun ønsket å dekke seg til siden skolealder)

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 18:55   #6
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde kjøpt hele settet og lagt toppen til side. Sjansen er uansett stor for at åtteåringen vil insistere på å bruke topp om kort tid, så jeg ville ikke tatt sjansen på å kaste bort penger på en bukse som ikke ble brukt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 19:01   #7
Christa

Christa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Prisen på et bikinisett, kontra bare truse er sikkert ikke rare forskjellen. Jeg hadde bare kjøpt et sett, også bare tatt i bruk trusa. Det kommer jeg til å gjøre med frøkner mi når vi skal til mallorca. Hun skal også få en uv-trøye.

Nei, det er nok ikke stor forskjell. Tenker bare det er unødvendig og kjøpe med noe vi ikke trenger. Godt valg av feriested, er dit vi skal vi og.

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Tror ikke det er så vanlig.

Har kun sett det til de minste barnehagebarna.

Hadde nok også bare brukt trusa i et sett om det var et reelt behov.
(her har hun ønsket å dekke seg til siden skolealder)

Det jeg finner er i størrelse bleiebarn.

Gammel 03-06-12, 19:30   #8
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Tror Ellos har.

Gammel 03-06-12, 19:54   #9
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Kjøpte på Benetton i går. Usikker på hvor langt opp i størrelse de gikk, men ganske mye høyere enn det min 3-åring trengte, ihvertfall.

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 20:11   #10
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bikinitruse 8 år, uten topp - hvor?

Egentlig en digresjon, men jeg kjøpte bikini til tiåringen min i går. Jeg tror det var på lindex, muligens kappahl. Jeg ble så glad for å finne noe som ikke var mikroskopisk, trekantet eller sexy. Denne var bare helt vanlig og søt. Rød med hvite prikker. De hadde den i store størrelser. Min tiåring er 150 cm, men syltynn og overhodet ikke utviklet, men hun bruker topp nå. Gikk lenge uten.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 22:33   #11
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kjøpte bikini i år til min 7-åring. Vi dro til Polarn og hun fant seg en rød med blomster, tøff halterneck topp som ikke var bitteliten.

Gammel 03-06-12, 23:01   #12
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Jeg leter også etter bare truse, men i str fire år.
Da snart 10-åringen var mindre fikk man det overalt, men nå er det nesten ingen som har det. Jeg syns det er helt bortkastet med bikinitopp til ei på tre år

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 23:03   #13
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tre år? Ja, herregud. Det ser bare teit ut.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 23:05   #14
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Hva med å kjøpe XS i feks dameavdelingen til HM/Cubus etc? Mener de har todelte sett?

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 23:06   #15
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Boden:

http://www.boden.co.uk/en-GB/Girls-S...i-Bottoms.html

De har også noen fine tank tops som passer til, om man vil det.

Gammel 03-06-12, 23:08   #16
Snø

Snø sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Tre år? Ja, herregud. Det ser bare teit ut.

Ja, akkurat, men jeg finner jo ikke bare truse noe sted. Har kjøpt en hel bikini og lagt toppen til side, men skulle gjerne hatt ei truse eller to til

Sid Vicious
Gammel 03-06-12, 23:16   #17
naima
nerdedame

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
naima er litt kulnaima er litt kulnaima er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snø, her.

Jeg leter også etter bare truse, men i str fire år.
Da snart 10-åringen var mindre fikk man det overalt, men nå er det nesten ingen som har det. Jeg syns det er helt bortkastet med bikinitopp til ei på tre år

KappAhl hadde truse+topp (slik at det dekker som ein badedrakt) i ymse mønstre med og utan HelloKitty opp til, hm, 110, trur eg (skulle ha 98 og dei hadde typisk berre mindre og større i dei modellane eg likte best).

Bikinitoppar (sånn at magen blir bar) hadde dei ikkje før rundt 110 eller muligens 116, iallfall ikkje i str. 98, og dei hang på veggen med klær for større barn.

Elles har dei diverse badebukser og korte shortsar med hai/fisk (nokså nøytral, i grunnen), bilar, Super Mario osv på. Dei er ikkje i rosa. (Ungen valde lukkeleg ein blå med Super Mario, eg satser på at den tomme bulen foran ikkje er så veldig stor.)

naima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 23:30   #18
Snø

Snø sin avatar

Standard

Den jeg har kjøpt er med bilde av Hello Kitty på en liten overdel og en kjedeligere truse, den er i 98/104. Vi vil ikke ha topp i det hele tatt, de gangene solen er veldig sterk, tar vi på uv-trøye
Skal sjekke litt rundt på nett, mi snuppe er veldig bestemt og trusa må være "jentete"

Sid Vicious
Gammel 03-06-12, 23:34   #19
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Boden.Co.uk. :Peker opp:

Gammel 03-06-12, 23:40   #20
millact

Standard

Før har vi hatt bikinitruse fra H&M. Har du sjekket der?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:18.