|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bikinitruse 8 år, uten topp - hvor?
Ikke sant. Jeg kan godt kjøpe en bikini og legge toppen til side, men når hun trenger minst to, tre bikinitruser så blir det litt mange topper til ingen nytte. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Bikinitruse 8 år, uten topp - hvor?Er det vanskelig eller dumt eller dyrt med Boden, eller er det en annen grunn til at alle ignorerer det tipset?
|
|
|
#24 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Bikinitruse 8 år, uten topp - hvor?Ellos.no har flere badetruser til jente.
|
|
|
#25 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Bikinitruse 8 år, uten topp - hvor?Her er f.eks ensfarget 2-pk.: http://www.ellos.no/d/Undertoy-bad-B...41od?Nr=356698
|
|
|
#26 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jeg ignorerte ikke tipset, og nå har jeg lyst på ny kjole.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Tar jo litt tid å få de fra Boden og jeg vil gjerne ha de i hus raskest mulig. Og så er det noe med at jeg ikke får til at bestille bikinitruse fra Boden uten å bestille kjole til meg selv. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bikinitruse 8 år, uten topp - hvor?Christa: Både jeg og Absalone har tipset deg om Ellos, men mulig det tar noe tid også?
|
|
|
#30 |
|
Tok en tlf til Ellos og sjekket. De har ekspresslevering for 20.- ekstra. Da skal jeg få det levert i løpet av 48 timer. Så da tar jeg sjansen og bestiller fra Ellos. |
|
|
|
![]() |
|
|