|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Brus?Ja lillen drikker brus. Favoritten er cola, kanskje fordi det er den eneste brusen jeg kjøper....Men ho får det ikke så ofte så det gjør noe. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Brus?Våre barn er faktisk veldig glad i vann. Det er helt supert. Brus har vi bare i hus når det er bursdag. Av og til kjøper vi Farris. Har ikke så mye saft heller.. og ikke så ofte juice. Vi drikker vann, og melk. UTEN O-boy.
|
|
|
#63 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Brus?
Vi er i tilfelle enda kjipere. Våre unger elsker vann og vi drikker kun vann og melk. O'boy har vi aldri hatt og saft har vi en gang i året, maks. Brus kun til bursdag. Juice av og til, men ikke så ofte. Hvis vi har juice har vi ofte en med masse antioksidanter :sær: |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Brus?De får brus til lørdagsmiddag hver uke. Litt i bunnen av glasset til minsten, og resten av halvlitersflasken deles på de to andre. Ellers får de til fest, og av og til hos mormor og morfar.
|
|
|
|
#65 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Brus?Vi har sjelden brus fordi vi ikke er så hekta på det. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Superaktiv
Hvor: Buskerud
![]() ![]() |
Sv: Brus?Petrus drikker ca 1\2 l brus på lørdag. Og det gjør jeg også! og så sniker jeg meg til en ISKALD boks med cola innimellom.
|
|
|
#67 |
|
Nattrangler
Sv: Brus?Barna drikker ikke mye brus, men jeg drikker for hele familien, er avhengig av tab x-tra, jeg bare må ha det.
|
|
|
#68 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Brus?De eldste på 7 og 9 får kun litt på Lørdager og i selskaper.
|
|
|
#69 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Brus?Mannen min er avhengig av pepsi max. Jeg er ikke så veldig glad i kullsyre og drikker kun brus på restaurant og borte på besøk Eldstemann på 7 liker ikke brus i det heletatt, ei heller juice og saft, kun vann. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Brus?Er dere også sånn at COLA er den værste brusen? Sånn er jeg. bare jeg ser et barn som drikker cola så tenker jeg mitt.
|
|
|
#71 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Brus?Mathias er bare halvannet år og har selvsagt ikke drukket brus. Heller ikke saft eller annen sukret drikke. Han er veldig glad i vann.
|
|
|
|
#72 |
|
ræv med ører
Sv: Brus?Jeg liker ikke brus, og med mindre jeg er gravid får jeg ikke ned mer enn maks. ett glass. Vi kjøper det aldri, og har det aldri i hus, hvis ikke noen tar med noe til oss.
|
|
|
#73 |
|
...
Sv: Brus?
Enig. Koffeinbrus synes jeg ikke er barnebrus.
|
|
|
#74 |
|
søt
Sv: Brus?Ungene drikker brus i bursdagsselskap.
|
|
|
#75 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Brus?Jeg drikker brus, men prinsen har aldri smakt. (Han har nettopp fått smakt saft for første gang i sitt liv - 2 år)
|
![]() |
|
|