|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jente-joggesko til gutt
En liten skrivefeil der - det skulle være Nike-sjosjer - du vet, den logoen til Nike?
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02) Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre. Groucho Marx Sist redigert av Toffskij : 03-04-07 kl 13:00. Årsak: Fikset bildelink og quotetagger |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Fångad av en stormvind
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Har den kommet frem til eposten din? Da er det bare å lagre den på maskina og laste den opp som vedlegg her. Bare trykk på "behandle vedlegg" under "tilleggsalternativer" når du svarer på tråden.
![]() |
#5 |
Lille tyrann
![]() Sv: Jente-joggesko til guttNå har bildet endelig kommet frem til min e-post. Det tok bare 19 timer eller noe sånt....
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02) Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre. Groucho Marx Sist redigert av tiddelibom : 11-05-10 kl 10:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Mother of Dragons
|
Jeg tror helt klart at du er fornuftig og ikke kommer til å nekte gutten din noe han har lyst på.
![]() |
#7 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Jente-joggesko til guttJeg synes ikke de ser så "ravgæli" ut i formen og sånn jeg! - et par sorte lisser vil gjøre susen det altså...rosa nike vil jo vare i ca en kvart dag før det er grått.
![]() |
#8 |
Fornøyd
|
Signerer Bauche her. En runde i gjørma vil sikkert gjøre susen.
![]() |
#9 |
Lille tyrann
Tenk om han blir HOMO???
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02) Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre. Groucho Marx Sist redigert av tiddelibom : 03-04-07 kl 12:21. Årsak: la til litt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Mother of Dragons
|
Vet du hva, det er ikke bare tull blant folk det altså. Vi brukte et rosa helseteppe i vognen til sønnen vår og det var ganske mange som kommenterte at man ikke burde bruke rosa til guttebabyer.
![]() |
#11 |
Lille tyrann
Mulig det ikke er tull blant folk. Men jeg tuller med det likevel, jeg...
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02) Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre. Groucho Marx Sist redigert av tiddelibom : 03-04-07 kl 12:29. Årsak: skrivefeil |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|