|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Off the map.
|
![]() Sv: Kø på flyplass og spedbarnDet er utrolig mange som reiser med små barn, så det ville nok vært vanskelig om man skulle gi alle spesialbehandling.
![]() |
#22 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kø på flyplass og spedbarnDa syns jeg de burde ha gjort det med det indiske brudefølget som sto foran oss på Heathrow motsatt vei.
![]() |
#23 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Kø på flyplass og spedbarn
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Aktiv
Medlem siden: Jun 2012
![]() ![]() |
Hvor tungt det er å stå i kø med kul på magen kommer vel an på formen (bekkenløsning og andre plager). Jeg for min del klarte meg godt i køene, men kjente jo at det var tyngre å stå lenge da jeg var høygravid (og sliten etter et langt reisedøgn). Syns det var en fin gest på Flesland, selv om det ikke var helt nødvendig for akkurat meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Kø på flyplass og spedbarnAlene med babytvillinger syns jeg kvalifiserer til å komme fortere gjennom. Men ellers så syns jeg enkelte har litt sånn "Jeg har BARN! Slipp meg fram!"- holdning som kan være ganske irriterende. SÅ spesielt er det ikke å reise med barn, det er ikke et handikap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Aktiv
Medlem siden: Jun 2012
![]() ![]() |
Du har rett i det, så det beste er jo hvis det kan brukes litt skjønn i slike sammenhenger. Jeg bruker også å slippe småbarnsfamiliene foran meg i køen (spesielt hvis ungene begynner å bli veldig utålmodig). |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Kø på flyplass og spedbarnDe eneste gangene vi har fått slippe forbi boardingkøen, var da eldste var mindre og reiste alene, og jeg fulgte henne til gaten.
![]() |
![]() |
#30 |
Glamorøs
|
Det er jeg enig i, jeg har aldri presset meg frem, men jeg syns det er helt fair når jeg har blitt spurt. Jeg blir ikke irritert hvis andre blir hentet frem foran meg heller.
![]() |
#31 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jadda, jeg er høygravid med bekkenløsning i skrivende øyeblikk, så jeg kjenner ganske godt til det der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Nysgjerrig
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kø på flyplass og spedbarnMen det er da ingenting i veien for å spørre om hjelp? Jeg syns det er ganske smålig å mene at andre grupper ikke skal få spesialbehandling bare fordi man har en greie som ikke syns og man derfor ikke får det selv.
![]() |
#35 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#36 |
Epikur
|
![]() Sv: Kø på flyplass og spedbarnDet er bare å knyte på seg bæretøy og håpe det beste.
![]() |
#37 |
Epikur
|
![]() Sv: Kø på flyplass og spedbarnMin bror reiste forøvrig til Spania i dag og de brukte åtte (8) minutter gjennom sikkerhetskontrollen på Flesland.
![]() |
#39 |
Nysgjerrig
Nei spørre om hjelp kan man gjerne gjøre, men automatisk å la disse gruppene gå foran blir spesielt synes jeg, det er ganske mange det gjelder. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|