Sv: lese barnas dagbok osv
jeg ønsker ikke å gå inn på denne episoden, men jeg kan forsikre om at poden satt pris på akkurat dette
Poden er veldig klar over at jeg har lest, jeg sier det i ettertid ikke at "ikveld kommer jeg til å lese loggen din"
Det har også hendt at vi har lest den sammen, ved at poden roper på meg eller ved at jeg stopper opp når jeg går forbi mens poden sitter der...
Jeg trodde ikke det var nødvendig å legge ut absolutt alle detaljer når dere så sammenhengen mellom meningen min ang dagbok-lesing, forklaringen min om msn-logg og det faktum at faktisk kan humørsvingninger være tegn nok til at noe er galt. Like mye som det kan være tegn på hormoner på vill reise gjennom en ung og til tider forvirret kropp
Til åpplysning ser jeg meg selv som veldig tillitskapende til mine barn og tilbakemeldinger irl tyder på at jeg ikke er helt på bærtur når jeg sier det, men den virkeligheten de lever i er annerledes enn da vi var ungdommer.
Jeg beskytter ungene mine med alle midler hvis jeg ser det er nødvendig, jeg leser ikke msn-logg eller andre ting fordi jeg vil vite absolutt alt poden prater med sine om