Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

150 cm seng, er det for smalt?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-12, 12:36   #1
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 150 cm seng, er det for smalt?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg har erfart at behovet for sengebredde øker proporsjonalt med ekteskapes/forholdets lengde.

Jeg kjøpte en gang en brukt seng, 120 cm bred. Paret som solgte den sa at den begynte å bli litt trang nå som de ventet sitt tredje barn.

Gammel 07-06-12, 12:43   #2
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LittLemen, her.

Jeg kjøpte en gang en brukt seng, 120 cm bred. Paret som solgte den sa at den begynte å bli litt trang nå som de ventet sitt tredje barn.

Tippe Madicken snakke om andre ting enn barn.

Eg har 150 seng og syns til tider det er litt trangt når eg har kjæresten oppi der. Men det er sikkert fordi eg oftast ligg der aleine og venne meg til god plass.

Gammel 07-06-12, 12:47   #3
LittLemen

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Tippe Madicken snakke om andre ting enn barn.

Jo, jeg tenkte også det, men kommentaren hennes fikk meg til å tenke på det paret.

At man føler behov for litt distanse med årene har jeg full forståelse for, og nå nyter jeg å breie meg på mine 150 cm helt selv (og kan ta imot barnebesøk i ny og ne uten at det går utover komforten).

Gammel 07-06-12, 12:43   #4
amanas

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

150 er i minstelaget for oss. Vi har heldigvis 180 hjemme, noe annet mindre blir aldri aktuelt. Jeg liker å ha plass, liker å kunne sove uten å føle at jeg har noen som ligger klin oppi meg å puster meg i ansiktet. Akkuratt når vi sover ønsker vi begge avstand

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:21.