Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Dere har sikkert noe nytt å fortelle meg

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-06, 18:06   #41
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere har sikkert noe nytt å fortelle meg

Jeg skal avspasere på fredag for å gjøre i stand til storinnrykk i anledningen bursdagen til Lars i helga og så skal jeg avspasere på mandag også for å slappe av etter helgen.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 04-10-06, 18:11   #42
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Denne dukken venter jeg denne uken, synes han ser kjempe nydelig ut.

Hva skal man med slike dukker?

Chanett er ikke aktiv  
Gammel 04-10-06, 18:20   #43
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Hva skal man med slike dukker?

Du er ikke den første som spør, jeg samler på dem og synes de er fine, da jeg kjøpte den første så tenkte jeg at jeg skulle ha den i en vugge i stua, for å pynte. synes det er koselig. men den ble jo raskt for lita, nå har jeg plassert dukkene i forskjellige stillinger i en lekegrind, og synes fortsatt det er koselig,

Det er ikke en lekedukke men guttene her har mange jentevenner som ofte spør om de kan få holde i dukkene, og det får de lov til da, mange av 10 åringen sine venner har en sånn dukke på ønskelista si i år.

Gammel 04-10-06, 18:24   #44
Sulphur
Plæstic pusher

Sulphur sin avatar

Sulphur er litt kulSulphur er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Sært er det vel ikke, men ikke nødvendigvis den hyggeliste delen av jobben. Det er noe man bare gjør liksom.

Skjønt; det kan være litt hyggelig å ha pyntet en gammel dame i den peneste kjolen, og ryddet og pyntet rommet med hvit duk og hvitt lys til de pårørende kommer. Da blir det litt sånn høytidsstemning over det hele.

Det er spesielt. For meg var det litt skummelt, litt "makabert", man legger merke til mange detaljer, men alikevel var det fint og høytidelig. Der jeg jobber (og de sykehjemmene jeg har jobbet på før også) er de veldig opptatt av å gjøre det på en respektfull og verdig måte. Det skulle i grunn bare mangle. Tenke seg til å ligge der kald, naken og stiv. Man kan jo ikke akkurat vise avsky heller.
Etter stellet kjørte vi med heis ned i kjelleren til bårerommet. Det var også ganske spesielt. Å være "innesperret" i en heis med et lik. Men for meg ble mange barrie(/æ?)rer brutt. Syns ikke sånne ting er like skummelt nå lenger.

Sulphur er ikke aktiv  
Gammel 04-10-06, 18:51   #45
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skal på mitt aller første Tupperwareparty i kveld

Cascaye er ikke aktiv  
Gammel 04-10-06, 19:49   #46
Siggi
håpløs

Siggi sin avatar

Siggi har et hav av muligheter foran seg
Standard

jeg har vært tupperware forhandler...

Siggi er ikke aktiv  
Gammel 04-10-06, 21:22   #47
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har en forkjærlighet for brøytebiler og GUD så mange pene menn som kjører brøytebiler..

Ingrid-lille er ikke aktiv  
Gammel 04-10-06, 21:38   #48
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Håh! JEG gikk sist på ski vinteren 1986. Jeg HATER det!

Jeg slår deg. Sist jeg gikk på ski var påskeaften 1985. Skituren ble innledet med disse bevingede ordene:

Sitat:

Javel, så blir jeg med da, men jeg lover deg: jeg kommer til å være SUR hele turen!

Og det var jeg.

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 04-10-06, 21:41   #49
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sovnet sammen med Lillemor da jeg la henne tidligere i kveld.

Fadese er ikke aktiv  
Gammel 04-10-06, 22:07   #50
Siggi
håpløs

Siggi sin avatar

Siggi har et hav av muligheter foran seg
Standard

jeg har ikke sovet i natt

Siggi er ikke aktiv  
Gammel 04-10-06, 22:09   #51
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har spist is med peanøtter og nonstop nå.

DM er ikke aktiv  
Gammel 04-10-06, 22:42   #52
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Dere som steller de døde, er det ikke en sær jobb? Har snakket med legestudenter som forteller om forskning og skjæring i døde mennesker. Uten sammenligning forøvrig, men det er sært, ikke sant?

Jeg synes ikke det er så sært, egentlig. Det er en del av jobben min og en del av livet. Første gang var helt klart en spesiell opplevelse, men man venner seg til det og.

MissS er ikke aktiv  
Gammel 04-10-06, 22:55   #53
teia
Pirkete

teia sin avatar

teia er litt kulteia er litt kul
Standard

Min siste skitur - før i fjor - var i 1988. Det var den siste obligatoriske skoleskituren.

Så fikk jeg en liten gutt som elsker å gå på ski, og til slutt ble presset for stort. I fjor lånte jeg mormors ski en solstrålende søndag, og fant til min store forbauselse ut at å tusle rundt på ski i en tre og et halvt-årings tempo slett ikke var ille. Mange pauser og kvikklunsj og kakao. I år skal jeg ønske meg ski til jul, til mannens store fornøyelse.

For øvrig: jeg er nyhekta på World of Warcraft. Litt sent ute, jada, jeg vet det.

teia er ikke aktiv  
Gammel 05-10-06, 10:15   #54
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har lyst til å gå på baristakurs.

Bokormen er ikke aktiv  
Gammel 05-10-06, 10:20   #55
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av teia, her.

Så fikk jeg en liten gutt som elsker å gå på ski, og til slutt ble presset for stort. I fjor lånte jeg mormors ski en solstrålende søndag, og fant til min store forbauselse ut at å tusle rundt på ski i en tre og et halvt-årings tempo slett ikke var ille.

Nettopp. Den siste skituren min var sammen med min da nesten 6 år gamle nevø. Og jeg kan sikkert finne på å gå på ski sammen med Lillegutt til vinteren, hvis han vil.

Opprinnelig lagt inn av teia, her.

For øvrig: jeg er nyhekta på World of Warcraft. Litt sent ute, jada, jeg vet det.

Hos oss er det Guitar Hero og Katamari Damacy det går i.

Gammel 05-10-06, 10:21   #56
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker å gå på ski. Men mannen min hater det.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 05-10-06, 10:47   #57
Katrin
Superaktiv

Katrin sin avatar

Hvor: Follo
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Jeg skal på Gullmikken i kveld!

Katrin er ikke aktiv  
Gammel 05-10-06, 10:53   #58
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ok da, jeg skal ærlig innrømme; jeg er ikke noen stor skiutøver jeg heller. Jeg pleier å ta en tur i året, men jeg faller hele tiden. Og da mener jeg hele tiden. Men uansett, det er gøy og jeg oppfordrer flere til å gjøre det.

Ingrid-lille; svigerfaren min kjører brøytebil, så jeg tror jeg venter litt med å sjekke ut de der sjåførene dine til han har gått av med pensjon

Sannemor; jeg tror ærlig talt jeg ville fått problemer. De ligger jo en stund der, gjør de ikke? Med klor eller hva dere bruker. Det er makabert for meg.
Til dere som har stelt de døde, så er jeg absolutt enig i at det sikkert kan være fint og spesielt er kanskje et bedre ord å bruke enn sært.

Lykke til med bursdag Nenne, om dere får en like fin feiring som det vi hadde, har dere noe å glede dere til. To års dag er koselig

Ellers er jeg glad i både is og drinker (det er det barista er, eller er jeg helt på bærtur?) så desembermamma og bokormen; vi kan jo treffes og blande litt. Eller ikke.. det er vel ingen kulinarisk opplevelse sammen.

Mani er ikke aktiv  
Gammel 05-10-06, 11:00   #59
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Det er veldig vanlig, ja. Det er ikke en snobbesport her, slik det lenge var i Norge. Har sikkert litt med klimaet å gjøre, her i sørstatene er det jo varmt store deler av året. Også skal det jo være en helt ypperlig måte å få innflytelse på. Mye ambisiøse mennesker her borte.

Blir det ikke litt snobbete når det brukes for å få innflytelse? Du får sjekke det ut for oss og se om du kommer noen vei!

Katrin; hva er gullmikken? Det høres helt rart ut.

Forøvrig kan jeg legge til at dataspill har jeg ikke noe forhold til så det kan jeg ikke uttale meg om. Jeg pleide å spille Supermario da jeg var mindre. Om noen kan føle at vi har ett samhold med det så bruker jeg det gjerne for det det eventuelt er verdt

Sove kan jeg da, og jeg har vært på Tupperwareparty, to ganger

Mani er ikke aktiv  
Gammel 05-10-06, 11:03   #60
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært på Tupperwareparty én gang - én gang for mye.
Vanvittige priser, og rammen rundt er slik at man føler seg forpliktet til å kjøpe noe. Kaffe og kaker og bestillingsskjema, liksom.

Claire er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:00.