|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Dere har sikkert noe nytt å fortelle megJeg skal avspasere på fredag for å gjøre i stand til storinnrykk i anledningen bursdagen til Lars i helga og så skal jeg avspasere på mandag også for å slappe av etter helgen.
#43 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere har sikkert noe nytt å fortelle meg
Du er ikke den første som spør,
#44 |
Plæstic pusher
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Det er spesielt. For meg var det litt skummelt, litt "makabert", man legger merke til mange detaljer, men alikevel var det fint og høytidelig. Der jeg jobber (og de sykehjemmene jeg har jobbet på før også) er de veldig opptatt av å gjøre det på en respektfull og verdig måte. Det skulle i grunn bare mangle. Tenke seg til å ligge der kald, naken og stiv. Man kan jo ikke akkurat vise avsky heller. |
![]() |
![]() |
#45 |
Miss Distriktsnorge
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere har sikkert noe nytt å fortelle megJeg skal på mitt aller første Tupperwareparty i kveld |
![]() |
![]() |
#46 |
håpløs
![]() |
![]() Sv: Dere har sikkert noe nytt å fortelle megjeg har vært tupperware forhandler...
#47 |
Dramaqueen
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere har sikkert noe nytt å fortelle megJeg har en forkjærlighet for brøytebiler og GUD så mange pene menn som kjører brøytebiler.. |
![]() |
![]() |
#48 |
Bedreviter
|
Jeg slår deg. Sist jeg gikk på ski var påskeaften 1985. Skituren ble innledet med disse bevingede ordene:
Og det var jeg. |
![]() |
![]() |
#50 |
håpløs
![]() |
![]() Sv: Dere har sikkert noe nytt å fortelle megjeg har ikke sovet i natt
#52 |
Like blid!
Jeg synes ikke det er så sært, egentlig. Det er en del av jobben min og en del av livet. Første gang var helt klart en spesiell opplevelse, men man venner seg til det og. |
![]() |
![]() |
#53 |
Pirkete
![]() ![]() |
![]() Sv: Dere har sikkert noe nytt å fortelle megMin siste skitur - før i fjor - var i 1988. Det var den siste obligatoriske skoleskituren. |
![]() |
![]() |
#55 |
flisespikker
|
Nettopp. Den siste skituren min var sammen med min da nesten 6 år gamle nevø. Og jeg kan sikkert finne på å gå på ski sammen med Lillegutt til vinteren, hvis han vil.
Hos oss er det Guitar Hero og Katamari Damacy det går i.
#57 |
Superaktiv
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere har sikkert noe nytt å fortelle megJeg skal på Gullmikken i kveld! |
![]() |
![]() |
#58 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Dere har sikkert noe nytt å fortelle megOk da, jeg skal ærlig innrømme; jeg er ikke noen stor skiutøver jeg heller. Jeg pleier å ta en tur i året, men jeg faller hele tiden. Og da mener jeg hele tiden. Men uansett, det er gøy og jeg oppfordrer flere til å gjøre det. |
![]() |
![]() |
#59 |
Helt vanlig
|
Blir det ikke litt snobbete når det brukes for å få innflytelse? Du får sjekke det ut for oss og se om du kommer noen vei! |
![]() |
![]() |
#60 |
Sær og kresen
![]() Sv: Dere har sikkert noe nytt å fortelle megJeg har vært på Tupperwareparty én gang - én gang for mye.
|
|