Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kan man snu et b-menneske?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-12, 12:40   #30
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man snu et b-menneske?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Dere som er B-mennesker: Hvis dere sliter dere ut fysisk på kvelden, sovner dere ikke lett hvis dere legger dere tidlig da heller?

Jeg klarer å sove i 19-tiden på ettermiddagen, så hvis jeg er helt utslitt kan jeg lett sovne da. Kl. 23 er jeg derimot alltid våken, uansett hvor lite søvn jeg har fått i dagene forut. (Og jeg er våken kl. 23, uavhengig av om jeg sov en halvtime kl. 19 eller ikke. Det er sjelden jeg sover ettermiddagslur altså.)

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Men det er jo litt sant, da, Appelsin. Camilla Kring snakket om "the 7 a.m CC mail" og alle smilte litt flaut. For er man TIDLIG på jobb, så sørger man for å vise det til verden, gjerne i form at en "viktig" mail til gud og hvermann, i håp om at folk fikk med seg klokkeslettet den ble sendt på. At den som kommer på jobb klokken to er en slacker, selv om man disponerer dagen helt fritt, osv.

Jeg pleier å sende e-poster kl. 2 om natten. Det blir også lagt merke til. Særlig pleier studentene mine å ble temmelig satt ut, når de sender meg en mail kl. halv et om natten, og får svar etter tre minutter. Jeg tror de tror at gamle mennesker alltid legger seg før kl. 22, eller noe slikt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:55.