Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Pusser opp gammel dør. Er det nødvendig å ta begge sider?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-12, 22:16   #21
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pusser opp gammel dør. Er det nødvendig å ta begge sider?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Åh. Huset ditt høres fantastisk ut, Teo. Virkelig.

Det er ganske fint, synes vi.

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Teos hus er noe av det nydeligste jeg har sett.

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg er fasinert over at du har bøttekott. Positivt fasinert, altså. Det høres veldig riktig og romanaktig ut.

Det er et av de beste rommene i hele huset, skal jeg si deg. To kvm til å ha støvsuger, strykebrett, langkoster og vaskemidler på. Det er så praktisk at det ikke er til å tro.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-12, 22:39   #22
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

A propos - er dere kvitt spøkelset i taket, Teo? (jeg tror jeg spurte nylig et annet sted, men så ikke om jeg fikk svar)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-12, 22:42   #23
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

A propos - er dere kvitt spøkelset i taket, Teo? (jeg tror jeg spurte nylig et annet sted, men så ikke om jeg fikk svar)

Lyden i rørene, mener du? Nei, det har vi fortsatt, men det er langt sjeldnere nå enn det var i vinter. Det kan være været eller temperaturen som spiller inn, kanskje.

Eller spøkelset kan ha reist på sommeferie, alternativt.

Gammel 06-06-12, 22:43   #24
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Eller spøkelset kan ha reist på sommeferie, alternativt.

Jeg liker selvsagt den forklaringen mye bedre, mye mer romantisk

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-12, 22:46   #25
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er kjerringa mot strømmen og hadde ikke giddet å male baksiden.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-12, 22:47   #26
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde aldri i livet giddet å ordne baksiden hvis jeg aldri skulle se den. Men det er vel ikke veldig overraskende.

Gammel 08-06-12, 21:55   #27
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Polyanna: jeg var innom malingspusheren i dag, og da nevnte jeg at du hadde vær interessert i hans løsning for vår fasade, siden du hadde problemer med bobling og flassing på deres fasade, samt hvilket råd du hadde fått mtp kledningen. Han sa at det hørtes ut som en voldsom kur og at det umulig kunne være nødvendig å gå så drastisk til verks. Jeg spurte om han hadde en pålitelig og dyktig kollega i dine trakter, som kunne rådgi deg. Det hadde han ikke, men han skulle finne et navn eller to og ringe meg.

Gammel 08-06-12, 23:31   #28
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så snill du er!!! Takk!

Vi har ringt noen malermestre, altså, og de er skeptiske, meget skeptiske.

Problemet er også at det jo er malt med mye ymse maling ETTER linoljen.

Gammel 08-06-12, 23:38   #29
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Så snill du er!!! Takk!

Vi har ringt noen malermestre, altså, og de er skeptiske, meget skeptiske.

Problemet er også at det jo er malt med mye ymse maling ETTER linoljen.

Det er vårt hus også.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:13.