|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Pusser opp gammel dør. Er det nødvendig å ta begge sider?
Det er ganske fint, synes vi.
Det er et av de beste rommene i hele huset, skal jeg si deg. To kvm til å ha støvsuger, strykebrett, langkoster og vaskemidler på. Det er så praktisk at det ikke er til å tro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Bedreviter
|
Lyden i rørene, mener du? Nei, det har vi fortsatt, men det er langt sjeldnere nå enn det var i vinter. Det kan være været eller temperaturen som spiller inn, kanskje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pusser opp gammel dør. Er det nødvendig å ta begge sider?Jeg er kjerringa mot strømmen og hadde ikke giddet å male baksiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Pusser opp gammel dør. Er det nødvendig å ta begge sider?Jeg hadde aldri i livet giddet å ordne baksiden hvis jeg aldri skulle se den. Men det er vel ikke veldig overraskende.
![]() |
#27 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Pusser opp gammel dør. Er det nødvendig å ta begge sider?Polyanna: jeg var innom malingspusheren i dag, og da nevnte jeg at du hadde vær interessert i hans løsning for vår fasade, siden du hadde problemer med bobling og flassing på deres fasade, samt hvilket råd du hadde fått mtp kledningen. Han sa at det hørtes ut som en voldsom kur og at det umulig kunne være nødvendig å gå så drastisk til verks. Jeg spurte om han hadde en pålitelig og dyktig kollega i dine trakter, som kunne rådgi deg. Det hadde han ikke, men han skulle finne et navn eller to og ringe meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Pusser opp gammel dør. Er det nødvendig å ta begge sider?Så snill du er!!! Takk!
![]() |
#29 |
Bedreviter
|
Det er vårt hus også. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|