Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er barnepass litt "annenrangs oppdrag" i forbindelse med flytting?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-12, 23:19   #18
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er barnepass litt "annenrangs oppdrag" i forbindelse med flytting?

Jeg synes jo unger er fantastiske små vesener og de utgjør en stor del av hverdagen min på jobb, men jeg er glad de kommer med medbragte foreldre som må takle de kjipe sidene deres. Jeg hadde mao heller sjauet enn å passe unger.

Men jeg må si at ut fra måten den samtalen der gikk på, kunne det tolkes som at dere ikke har behov for hjelp, men ungene kan de jo alltids ta med en tur hvis de har lyst, det hadde vært fint. Jeg håper at "Den dagen har vi fullt opp på alle kanter og det er egentlig ganske farlig for de små, så hvis dere virkelig vil hjelpe hadde det vært fantastisk om dere kunne ta med hvit og brun bort herfra et par timer mellom 10 og 14" ville hatt en annen klang for dem.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:19.