|
![]() |
#1 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rygging i trafikkenOm man ikke kan eller tør rygge, så har man lite bak rattet på en bil å gjøre. Mener jeg.
![]() |
#2 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Rygging i trafikkenMen det er irriterende når busser har parkerte biler på sin side av veien og egentlig er den som skal legge seg inn foran hindringer i sin veibane, men istedet bare kjører på "siden de er buss", slik at personbilene må rygge i sin hindringsfrie veibane.
![]() |
#3 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Rygging i trafikken
Klart det er irriterende, men man rygger jo likevel. Rett og slett fordi det er lettere å forflytte seg bakover for en personbil enn for en buss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Rygging i trafikken
Jeg kan ofte irritere meg over brautende bussjåfører her i byen. Feks når de nærmest kaster seg ut fra holdeplasser, selv om bilen som er på vei forbi er altfor nær, og da uten at bussen har gitt mer enn et lite blink med blinklysene.
![]() |
#5 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Rygging i trafikkenJeg trodde jeg skulle stryke på oppkjøringen fordi jeg fikk rygging langs vei og det gikk ikke spesielt bra, for jeg hadde aldri gjort det før. Hadde rygget inn på parkeringsplass men det var det. Fikk beskjed om at han så jeg aldri hadde gjort det før, at jeg burde snu meg og ikke bruke speilene, men jeg sto. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|