Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Satse på fyranlegget i boligen?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-12, 21:00   #1
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Satse på fyranlegget i boligen?

Ja det er noe slikt vi har hørt. Verken gammeldags strømbruk eller olje er noe å satse på, men det vannbårne opplegget i huset kan kanskje være verd å satse på fordi det gir flere muligheter videre.

I kommuneplanen er det snakk om fjernvarme til nye boligområder og det skal etter planen bygges ganske mye i nærheten av oss om noen år. Sånt vet vi lite om, men det kan ligge i fremtiden en gang.

Jeg ser for meg at å erstatte hele fyringsanlegget med bare strøm ikke er særlig lurt det heller.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 21:04   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Satse på fyranlegget i boligen?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg ser for meg at å erstatte hele fyringsanlegget med bare strøm ikke er særlig lurt det heller.

Vi erstattet hele sentralvarmeanlegget i firemannsboligen som vi bodde i, med én varmepumpe i hver leilighet. Og reduserte strømregningen med mange, mange tusen i året. Nå var anlegget vårt veldig gammelt og strømbasert i stedet for oljebasert, da.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:00.