Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook-statusmeldinger. Del III

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-12, 00:44   #11
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Herremin. Jeg har vært dum og beveget meg ut på ukjente marker på FB. Dette er bittelitt utenfor tema for denne tråden, siden statusene ikke er fra noen av mine venner (takk og lov!) men fra (den forhenværende) FrP-politikeren som skapte dette oppslaget. Her er noen sitater fra FB:

Sitat:

Bare på morro så søkte jeg på nettet etter en datingsite fra østeuropa. Romania, Balitcum, Russland osv. Det er side opp og side ned av unge vakre kvinner som søker etter man å gifte seg med. Likevel drar nordmenn rundt jorda til Asia for å finne seg kone. Har man bare ikke oppdaget disse kvinnene ennå?

Sitat:

Kvinner som ser uforskammet bra ut, kan gjøre en tradeoff. Saken er at de fleste av disse kvinnene jeg refererer til, har universitetsutdannelse, høyskole utadannelse osv. Det er ikke idioter vi har med å gjøre faktisk, men de har en kultur det kvinner er kvinner, og menn er menn. Dette er noe som betyr at de elsker å pynte seg, kle seg, ha sex med mannen sin (når han spør), de lager mat, de rydder og steller og de jobber..

Sitat:

poenget er at mange menn opplever å bli avvist når de prøver seg på dama si, kanskje det ikke passer etc. Disse kvinnene har ikke den holdningen som norske kvinner har, i tilfellet de ikke orker å ha sex, så gir de i alle fall en avsugning som gjør susen.

Sitat:

En mann som ikke får tømt rognposen hver dag, må ty til andre måter. Jo lengre tid det går, jo større er sjansene for at han går en annen plass for å tømme seg. Mange ekteskap kunne vært redda om dama skjønte at 5 minutters sugejobb kan redde ett forhold. 5 om dagen, gjelder ikke bare frukt!

Sånn helt plutselig så føler jeg at det er helt helt greit å være overvektig (eller feit som denne fyren ville ha sagt). Det finnes visst mye verre skjebner.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:31.