|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Male mur rundt peisVi har anskaffet oss hus med peis. Muren som er rundt peisen har ikke pen farge og vi ønsker å male den hvit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Male mur rundt peisJeg gikk inn på en fargehandel og spurte der. :rema: Så fikk jeg utlevert sperregrunn og dertil egnet murmaling og malte.
![]() |
#3 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Male mur rundt peisMulig jeg har vært singel for lenge, jeg leste "male mur rundt penis"
![]() |
#4 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Male mur rundt peisVi malte i forrige hus og i nåværende hus med vanlig grunning og vanlig maling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Male mur rundt peisHvis peisen er i bruk skal du vel helst bruke maling som er spesielt skikket? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Male mur rundt peisEr noen faktorer som avgjør hva som bør brukes - murt peis, elementer, steiner? Åpen eller med innsats?
![]() |
#9 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Male mur rundt peisVi har brukt vanlig akrylmaling. Spørsmålet er jo hva slags struktur du ønsker.
![]() |
#10 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Male mur rundt peisJeg malte med murmaling kjøpt hos Byggmax.
![]() |
|
|