|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Sender du ditt 18 år gamle barn til syden alene | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
92 | 65,25% |
Nei |
7 | 4,96% |
Vet ikke/for tidlig å si/kommer an på hvor - svar i tråden |
42 | 29,79% |
Deltakere: 141. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Får din nylig fylte 18-åring reise alene til syden?Nå er det lenge til jeg har 18-åring, men jeg kan ikke se for meg at jeg skulle prøve å nekte henne det, nei. Hvis hun har penger til det selv, that is. Vi får gjøre vårt beste for å gi henne nok ballast til at hun klarer å ta lure valg, tenker jeg, og så går det jo an å snakke litt om stedet de skal til og komme med noen råd om hva som er lurt å gjøre og ikke. Jeg hadde fint klart å reise på en sånn tur da jeg var 18 uten å finne på noe rart, men jeg hadde ikke råd. Jeg dro på politisk ungdomsleir i stedet.
![]() |
#2 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Får din nylig fylte 18-åring reise alene til syden?Jeg dro på seks måneders utenlandsreise med ei venninne som 18-åring og hadde en fantastisk opplevelse. Riktignok hadde jeg gått et år på folkeøyskole og flyttet hjemmefra allerede, men å skulle legge seg opp i en 18-årings reiseplaner utover det å gi velmente råd, ser jeg ikke for meg at jeg ville komme til å gjøre. Finansieringe måtte imidlertid den unge håpefulle ordnet selv.
![]() |
|
|