Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Plutselig problemer med Spotify

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-12, 00:42   #1
Philippa
Aktiv

Philippa sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Philippa er populærPhilippa er populærPhilippa er populær
Standard

Plutselig problemer med Spotify

Plutselig vil ikke spillelistene mine på Spotify virke på iPhonen! Telefonen synker bare 15 av 85 låter på en av spillelistene jeg ønsker i offline-modus. Det ser dermed ut som om spillelisten kun består av 15 låter- Når jeg går inn på Settings, har jeg prøvd å huke av "hide unplayable tracks" - og får opp hele spillelisten - men med 70 låter "lysegrå" - altså ikke mulig å spille dem.

Noen som aner hva jeg gjør feil her? Det rare er at det har virket så fint i mange måneder, men nå - like før jeg skal ha fest og TRENGER spillelistene mine - så krasjer det.... Arrrgh!

Philippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-12, 01:01   #2
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Plutselig problemer med Spotify

Har du Premium-abonnement? Nok ledig plass til å lagre alle disse sangene på iFonen?

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-12, 06:45   #3
Philippa
Aktiv

Philippa sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Philippa er populærPhilippa er populærPhilippa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Har du Premium-abonnement? Nok ledig plass til å lagre alle disse sangene på iFonen?

Har Premium og 11,5 ledige GB...

Philippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-12, 07:16   #4
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Har sangene blitt 'tatt bort' fra spotify? Noen ganger kan det virke som om spotify ikke lenger har lov til å ha noen sanger tilgjengelig. Da er de ofte lysegrå.

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:58.