|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Liker du krokanis? Liker du nøttestrø på softis? | |||
| Jeg liker krokanis og nøttestrø |
|
57 | 36,31% |
| Jeg liker krokanis, men ikke nøttestrø |
|
50 | 31,85% |
| Jeg liker ikke krokanis, men liker nøttestrø |
|
24 | 15,29% |
| Jeg liker verken krokanis eller nøttestrø |
|
26 | 16,56% |
| Deltakere: 157. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Den uunngåelige oppfølgeren: krokanis og nøttestrø, korrelerte?Meh. Og meh. Kan vi snakke om sjokolade?
|
|
|
|
#22 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Den uunngåelige oppfølgeren: krokanis og nøttestrø, korrelerte?Er ikke spesielt begeistret for noen av delene.
|
|
|
#23 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den uunngåelige oppfølgeren: krokanis og nøttestrø, korrelerte?
|
|
|
#24 |
|
Borte
|
Sv: Den uunngåelige oppfølgeren: krokanis og nøttestrø, korrelerte?Jeg liker krokanis, men har aldri smakt softis med nøttestrø. Kan i grunnen ikke tenke meg at jeg ikke liker det.
|
|
|
#25 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Legg til litt nonstop, så har du en klassisk "sykepleier-is". Brukes ofte som helgekos på sykehusene.
|
|
|
#26 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Den uunngåelige oppfølgeren: krokanis og nøttestrø, korrelerte?Snakker vi nøttestrø som i bare nøtter eller slik krokanstrø (altså nøtter dekket med brent sukker)?
|
|
|
|
#28 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den uunngåelige oppfølgeren: krokanis og nøttestrø, korrelerte?Jeg tolererer krokanis, og elsker nøttestrø. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Den uunngåelige oppfølgeren: krokanis og nøttestrø, korrelerte?Hvor er alternativet for oss som ikke liker softis?
|
|
|
#30 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Den uunngåelige oppfølgeren: krokanis og nøttestrø, korrelerte?Jeg ELSKER alt som har karamellsmak, og krokanis, krokan på softis og krokanrull står høyt i kurs. Men ber jeg om krokan, og får nøttestrø på (eller det de kaller nøttekrokan???), så er skuffelsen særdeles stor. Ikke bra. Sist redigert av Dronningen : 19-06-12 kl 13:39. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Den uunngåelige oppfølgeren: krokanis og nøttestrø, korrelerte?Liker krokanis, men ikke nøttestrø. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#34 |
|
kamerat
|
Sv: Den uunngåelige oppfølgeren: krokanis og nøttestrø, korrelerte?Riktig pene resultater, synes jeg nok. P = 0.0171 (tohalet Fisher-test).
|
|
|
#35 |
|
Hertuginne
|
Sv: Den uunngåelige oppfølgeren: krokanis og nøttestrø, korrelerte?Men altså, hva er nøttestrø? Jeg kan jo ikke svare på pollen før jeg får svar på det.
|
|
|
#36 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den uunngåelige oppfølgeren: krokanis og nøttestrø, korrelerte?Liker begge deler men spiser sjelden noe av det.
|
|
|
|
#37 |
|
kamerat
|
Sv: Den uunngåelige oppfølgeren: krokanis og nøttestrø, korrelerte?Finhakkede nøtter, det er vel standard at man kan få det hvor som helst man kjøper softis? Eller finnes det en sofistikert underskog av nøttelignende strøgreier som jeg ikke aner noe om?
|
|
|
#38 |
|
Hertuginne
|
Man kjøper jo ikke softis.
|
|
|
#39 |
|
...we have cookies
|
Sv: Den uunngåelige oppfølgeren: krokanis og nøttestrø, korrelerte?Krokanis klarer jeg ikke spise etter den sommeren vi fikk spise så mye is vi ville. Det tok åtte år før jeg klarte spise noe annet enn saftis. Jeg kan ennå ikke spise krokanis. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
kamerat
|
Gærning.
|
![]() |
|
|