Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Den store Costa Blanca tråden

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-12, 12:51   #1
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Den store Costa Blanca tråden

Har forstått ut i fra tråder her i det siste at det er mange av oss som ferierer i Costa Blanca området her inne og tenkte kanskje vi kunne samle råd og tips i en tråd.

Svigers har leilighet i Punta Prima, men når vi er der nede er vi glade i å farte rundt, men føler at vi har fått med oss mye av det vi klarer å finne på selv, så kanskje noen av dere har andre gode ting å finne på og hvor man kan spise og shoppe.

Mine tips er skofabrikken Salvador Artesano i Elche http://www.salvadorartesano.com/ Spania flommer over i sko men liker av en eller annen grunn godt å gå å kikke her.

Rio Safari Elche liker vi oss også godt i, en liten dyrepark som er passelig for en ettermiddagstur. http://www.riosafari.com/

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 12:54   #2
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den store Costa Blanca tråden

Supert. Vi reiser om få dager og tips er gode å ta med seg
Punta Prima ligger det nær Torrevieja? Vi skal bo ikke langt unna Alicante.
Min skoglade mamma anbefaler også Elche men ikke bare for å se på sko.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 12:59   #3
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Fant en link om Elche
http://www.spaniaavisen.no/wip4/medi...32141&i=432141

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 13:03   #4
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Noen turer til Habaneras http://en.habaneras.es/W/do/centre/home blir det jo alltid da gjerne kombinert med middag på http://www.fostershollywood.es/ som ligger i senteret og passer min spareribs elskende mann midt i blinken sammen med noen runder med bowling som ligger i nabobygget så har vi en helaften.

Gammel 20-06-12, 13:05   #5
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

Fant en link om Elche
http://www.spaniaavisen.no/wip4/medi...32141&i=432141

Palmeparken har vi faktisk ikke vært i, den må nok kanskje besøkes om vi reiser ned i sommer.

Gammel 20-06-12, 13:53   #6
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Elche er en av mine favorittbyer der nede. Vakkert!
Videre har vi vært i Rio Safari vi også, men jeg likte meg ikke godt der. For meg var så det trangt ut for dyrene, det var veldig sånn at tigeren gikk hvileløst frem og tilbake i gitterburet sitt. Men vi har vært i Terra Natura, ved Benidorm, og der er det veldig fint, synes jeg.

Sjørøverøya Tabarca utenfor Santa Pola er verdt en tur, morsomt.

Gamlebyen i Alicante er fin, mange fine små restauranter. Og borgen i Alicante, Santa Barbara, er fin.

Videre har vi vært i Guadalest, vi har vært i noen dryppsteinsgrotter i fjellene, jeg innbiller meg at det ikke var så veldig langt fra Guadalest, i alle fall i samme område.

Gamlebyen i Altea er jo veldig flott også.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 17:22   #7
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Den sjørøverøya skal sjekket ut.. Hvordan kommer man seg dit, og sånn?

Nå når vi reiser nedover i juli blir det nok mest å være i ro ved bassenget, å utforske omgivelsene bruker vi å gjøre på vår og høst.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 17:30   #8
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Til Tabarca: båt fra Santa Pola

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:12.