Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

150 cm, tryggest med bare belte?

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-12, 22:01   #1
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 150 cm, tryggest med bare belte?

TT anbefaler at de settes uten pute ved 150 cm. Uten at jeg tror det ligger noe mer bak det enn at det er det forskriften sier, jeg har forsøkt å få utav dem et par ganger hva som er sikrest av to godtatte alternativer og de nekter å svare. Og jeg tenker at det må være greit, er man kommet så langt i utviklingen at man passer i bilen uten ekstra utstyr er det vel ingen grunn til å tvilholde på den puta.

Gammel 20-06-12, 22:03   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 150 cm, tryggest med bare belte?

Nekter å svare? Hm. I alle dager.

Men jeg regner med at puta utelukkende er der for å heve ungen slik at beltet ikke kommer på halsen. Og da kan hun vel like gjerne sitte uten. Det føles også litt rart, riktignok.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:42.