Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Njulaif svelger en kamel... Igjen...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-12, 22:36   #1
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Rødme

Njulaif svelger en kamel... Igjen...

Jeg har ofte flåset en del med artister som kanskje ikke helt faller inn under min foretrukne musikkgenre, og jeg kommer helt garantert til å fortsette med det i fremtiden også (jeg mener, det å være pittelitt "frekk" med "folk og fe" er jo en stor glede, innenfor visse grenser selvsagt). Så også nylig her på forumet da det var en tråd om Justin Beiber i forbindelse med konserten han hadde på Operataket. I kjent stil synes jeg hele greiene var "grusomme greier" osv.

Men, i dag har jeg sett på Skavlans intervju med den godeste Justin, og jeg må (om enn motvillig) innrømme at gutten har fan meg både humor og sjarm, OG han svarte til dels godt for seg på en god del av spørsmålene som ble stilt. Og han sang til og med a capella under intervjuet, og jeg må konstatere at han faktisk _kan_ synge. :gremmes:

Men jeg vil fremdeles fastholde at disse sangene, DE er godt under pari for min del.

Ja, da var det sagt (i full offentlighet til og med). :skynder meg å finne frem noe Metallica snarest for å få balanse i verden igjen:

Sist redigert av Njulaif : 20-06-12 kl 22:51.
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 22:38   #2
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Njulaif svelger en kamel... Igjen...

Du ble tilgitt for min del idet du nevnte Metallica.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 22:50   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 20-06-12, 23:24   #4
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Vi har alle måtte svelge noen kameler innimellom. Jeg hoster med jevne og ujevne mellomrom opp kamelhår som sitter fast i halsen. Så jeg har ikke svelgt de helt

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 23:25   #5
C.D
Bør lage seg en tittel selv

C.D sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Gammel 20-06-12, 23:27   #6
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

...MEN han går med gullsko som har vinger. Et lite draw back.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 23:28   #7
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

...MEN han går med gullsko som har vinger. Et lite draw back.

Ja, det er sant. Jeg glemte å sette det opp på negativ-"lista". De var ikke mye fine. Koster sikker en halv jetjager også.

Gammel 20-06-12, 23:30   #8
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Vi svelger kameler med jevne mellomrom. Kamelen om Justin Bieber svelges ikke her, men Metallica hører jeg gjerne på. Jeg synes ikke han har spesielt mye sjarm.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 23:39   #9
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Vi svelger kameler med jevne mellomrom. Kamelen om Justin Bieber svelges ikke her, men Metallica hører jeg gjerne på. Jeg synes ikke han har spesielt mye sjarm.

Nei, normalt sett ikke, men i dette intervjuet så lo jeg faktisk 2 (!) ganger av ting han sa.

Gammel 20-06-12, 23:48   #10
Sure Eplet
tradisjonell figur

Sure Eplet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Aha, en ny BELIEBER!

Gammel 20-06-12, 23:50   #11
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Nei, normalt sett ikke, men i dette intervjuet så lo jeg faktisk 2 (!) ganger av ting han sa.

Så ikke intervjuet, men svelget nok av kamelen da jeg så Graham Norton og Bieber var gjest der. Han imponerte i grunnen ikke spesielt, men skal litt til for å overgå Norton.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-12, 09:15   #12
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Når det kommer til musikk så svelger jeg kameler støtt og stadig. "Køntri? Spy og spy! Men han der Christian Kane er jo kjekk. Oi, han kan jo synge jo! Oioi - dette var kult. Neimen - det er jo køntri...som låter ålreit..."

Jaja. God kamel da. Bieberkamelen tror jeg at jeg skal unngå en stund til.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-12, 09:17   #13
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Min konklusjon, basically, etter det intervjuet er at, basically, så skjer det innmari mye på slutten av dagen for han der. Basically.

Gammel 21-06-12, 09:54   #14
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Christian Kane ...
Jeg har også svelget Country-kamelen for lenge siden. Og Bieber? Han har humor i alle fall, og jeg likte det jeg så av ham som skuespiller i en episode av Csi.

Gammel 21-06-12, 10:28   #15
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sure Eplet, her.

Aha, en ny BELIEBER!

Gammel 21-06-12, 10:29   #16
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Min konklusjon, basically, etter det intervjuet er at, basically, så skjer det innmari mye på slutten av dagen for han der. Basically.

Like, yeah, cos its like baically... Tru dætt.

Gammel 21-06-12, 11:00   #17
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg så filmen her en dag og svelget også unna en kamel

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-12, 21:21   #18
TripptrappTREsko
Bondesjakk(matt!?)

TripptrappTREsko sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
TripptrappTREsko har et hav av muligheter foran seg
Standard

ja det var jammen en stor, hårete kamel!

TripptrappTREsko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-12, 21:27   #19
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av TripptrappTREsko, her.

ja det var jammen en stor, hårete kamel!

:hoster opp hårballer i eningen:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:12.