Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Modding av skrivefeil

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-06, 19:54   #441
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av juzzy, her.

Gammel 04-10-06, 19:55   #442
juzzy
Wannabe

juzzy sin avatar

juzzy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleTaylor, her.

Gammel 04-10-06, 20:29   #443
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

faen er et en eller to nn i anngrep...

Én N i angrep.

Jeg anbefaler http://www.dokpro.uio.no/ordboksoek.html. Her er det veldig kjapt og enkelt å slå opp i ord man lurer på.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 20:33   #444
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Lille Taylor: har ikke du vært lenge nok sammen med oss til at du vet at tråder på mer enn hundre innlegg gjerne har sporet av fra avsporingens avsporing? Forskjellen fra NM er at her blir alle venner igjen, mens der ble trådene stengt før man fikk krabglet ferdig og bedt om unnskyldning.

Jepp, så langt anser jeg teorien min (vår?) om sensur kontra frihet under ansvar som grundig styrket.

Gammel 05-10-06, 09:25   #445
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Vi lager popcorn i popcornmaskin som bruker varmluft og ikke fett i det hele tatt. Og så heller vi smør over etterpå.

Ja, for da trenger man jo ikke helle noe smør... eller er det slik, at smøret trekkes inn superfort og man må ha MYE MYE for å sette smak?

Ja, vi har også popcornmaskin. En kjærlighetsgave til meg fra mannen min etter at mellomsøster var født. Noen får diamanter, andre får popcornmaskiner. Egentlig liker jeg popcornmaskinen best.

LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 09:27   #446
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Ja, for da trenger man jo ikke helle noe smør... eller er det slik, at smøret trekkes inn superfort og man må ha MYE MYE for å sette smak?

Og så må man ha mye for at saltet skal sitte ordentlig fast etterpå.

Ja, vi har også popcornmaskin. En kjærlighetsgave til meg fra mannen min etter at mellomsøster var født. Noen får diamanter, andre får popcornmaskiner. Egentlig liker jeg popcornmaskinen best.

Jeg ga popcornmaskinen til mannen min da vi hadde vært kjærester et år eller to. Jeg tror han også syntes det var en ganske romantisk gave.

Gammel 05-10-06, 10:23   #447
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk popcornmaskin av svogeren min!

Gammel 05-10-06, 10:31   #448
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg fikk popcornmaskin av svogeren min!

Ah...Intriger og begjær! En såpe er i emning.

"Blondie var lykkelig med Jeff, men en dag kom Jeffs bror, Lance, og ga henne en popcornmaskin. Blondie hadde ikke vært klar over hans følelser før nå. Hun følte seg hjelpeløst dratt mellom brødrene. Hvem skulle hun velge? "

Gammel 05-10-06, 10:32   #449
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 05-10-06, 10:35   #450
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror ikke mannen min har skjønt hvor romantisk det er å gi bort en slik.

Gammel 05-10-06, 10:38   #451
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

* løper ut for å kjøpe popcornmaskin til dama*

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 10:38   #452
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

...og kanskje en til LilleTaylor

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 10:40   #453
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

...og kanskje en til LilleTaylor

Til meg?

Gammel 05-10-06, 10:40   #454
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke min heller.
Men så velger han også å sitere Dylan når det nærmer seg gave-situasjoner:

"People carry roses,
Make promises by the hours,
My love she laughs like the flowers,
Valentines can't buy her."

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 10:43   #455
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Popcornmaskin har jeg aldri fått, men mannen min pleier gi meg ny DVD-spiller, datautstyr eller designerlamper når han skal være romantisk. Og det virker på meg det.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 10:49   #456
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Ikke min heller.
Men så velger han også å sitere Dylan når det nærmer seg gave-situasjoner:

"People carry roses,
Make promises by the hours,
My love she laughs like the flowers,
Valentines can't buy her."

Billig, men effektivt. Ingen dum mann du har skaffet deg.

Gammel 05-10-06, 10:53   #457
Zefid
Moden

Zefid sin avatar

Blogginnlegg: 1
Zefid er litt kulZefid er litt kul
Standard

lurer på hvor mange brukere (som ikke abonnerer på denne tråden) sitter og ser 459 innlegg i "modding av skrivefeil"-tråden og tenker "Herregud blir de aldri ferdige å flisespikke det temaet"

Lite vet de om at den også omhandler viktige ting som popcorn med og uten smør, romantiske gaver og masse masse annet

Gammel 05-10-06, 10:54   #458
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Billig, men effektivt. Ingen dum mann du har skaffet deg.

Ikke sant? Hva kan man si, liksom.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 10:56   #459
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zefid, her.

lurer på hvor mange brukere (som ikke abonnerer på denne tråden) sitter og ser 459 innlegg i "modding av skrivefeil"-tråden og tenker "Herregud blir de aldri ferdige å flisespikke det temaet"

I så fall mistenker jeg at de er på feil forum.

Gammel 05-10-06, 10:56   #460
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zefid, her.

Lite vet de om at den også omhandler viktige ting som popcorn med og uten smør, romantiske gaver og masse masse annet

Alle vet vel at så lange tråder alltid havner et helt annet sted?

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, panda, skrivefeil, unevnelig forum

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:01.