|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Desperat - kan vinne bil om jeg løser sudoku fort nok. Dele dine eksperttips med meg?Ja, overskriften er vel forklarende?
![]() |
#2 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Desperat - kan vinne bil om jeg løser sudoku fort nok. Dele dine eksperttips medMitt beste tips er nok å løse så mange som mulig på forhånd, sånn at det går automatikk i tenkemåten. På den måten blir det også enklere å veksle mellom metodene.
![]() |
#3 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Desperat - kan vinne bil om jeg løser sudoku fort nok. Dele dine eksperttips medDu må løse mange, mange, mange for å automatisere tenkemåten. Og da begynner man først med hjelpetall, men etterhvert lærer man seg å se mønstre og quick wins, men det krever altså mye trening.
![]() |
#4 |
Pen. Så det så.
![]() Sv: Desperat - kan vinne bil om jeg løser sudoku fort nok. Dele dine eksperttips medTakk, også for innboks-tips.
![]() |
#5 |
Off the map.
|
![]() Sv: Desperat - kan vinne bil om jeg løser sudoku fort nok. Dele dine eksperttips medVet du noe om vanskelighetsnivået?
![]() |
#6 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Desperat - kan vinne bil om jeg løser sudoku fort nok. Dele dine eksperttips med |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Pen. Så det så.
![]() Sv: Desperat - kan vinne bil om jeg løser sudoku fort nok. Dele dine eksperttips med
Jeg tipper veldig på at den er lett, all den tid den skal foregå på en scene i et kjøpesenter. Underholdende må vite.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Desperat - kan vinne bil om jeg løser sudoku fort nok. Dele dine eksperttips medJeg begynner alltid med å fylle inn de tallene det er flest av fra før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Pen. Så det så.
![]() Sv: Desperat - kan vinne bil om jeg løser sudoku fort nok. Dele dine eksperttips medJobber du deg da igjennom "boksene (3x3)" eller kolonner/rader først?
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Desperat - kan vinne bil om jeg løser sudoku fort nok. Dele dine eksperttips medJeg ser over hele tror jeg. Så tar jeg rad for rad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Desperat - kan vinne bil om jeg løser sudoku fort nok. Dele dine eksperttips medJeg tar rekker, så rader, så bokser, og så begynner jeg på rekker igjen. Fortsetter sånn til det ikke er tall igjen, evt til jeg må bruke elimineringsmetoden.
![]() |
#12 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Desperat - kan vinne bil om jeg løser sudoku fort nok. Dele dine eksperttips medJa, også varierer jeg med å ta tallene etter hverandre. Enere i rader, rekker, bokser, så toere, osv.
![]() |
#15 |
Off the map.
|
![]() Sv: Desperat - kan vinne bil om jeg løser sudoku fort nok. Dele dine eksperttips medI vanskelige sudokuer må en jo se på rader og rekker samtidig.
![]() |
|
|