|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
har tatt seg sammen
|
![]() Vis meg fine strikkede babykjolerFarmor vil strikke julekjole til babyen som kommer i høst, det er visst ei jente, så en fin kjole må være på sin plass.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Vis meg fine strikkede babykjoler
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Vis meg fine strikkede babykjolerDenne som heter Clara fra Isager tror jeg de har pakke med garn+oppskrift på hos pinnsvindesign.no. Men obs- den finnes i en vest-utgave også. Den ble veldig søt, og strikket i et tynt alpakka-garn fra Isager. Jeg kjøpte garn+oppskrift på nett hos Isager direkte. Tenk deg den i litt dypt julerødt med en langermet ullbody under |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Vis meg fine strikkede babykjolerJeg har strikket et par varianter av den Pickles-kjolen, og de er veldig søte. Men som m^2 sier - små på størrelsen.
![]() |
#7 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Vis meg fine strikkede babykjolerAh, M^2, den grå var superdupernydelig. Nå har farmora funnet en fin enkel variant som hun skal strikke. Men små prinsesser kan vel aldri få nok kjoler?
![]() |
#8 |
Off the map.
|
![]() Sv: Vis meg fine strikkede babykjolerHer er en blogg med masse nydelige oppskrifter: http://martehelgetun.no/
![]() |
#9 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#10 |
På vent....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Denne har jeg akkurat begynt på. Er ikke så flink til å strikke, så tenkte det var greit å begynne nå.
![]() |
|
|