|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
flisespikker
|
![]() Sv: Mengde godteri på kosedagPoden har ikke sånn kosedag med godteri, men når han drar på speidertur, pleier de å få beskjed om at de kan ta med seg godteri for 20 kr. Det er den samme summen han får lov til å kjøpe lørdagsgodt for, og jeg ville tenkt det var en passende mengde.
![]() |
#22 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mengde godteri på kosedagGodteri for 30,- + brus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Mengde godteri på kosedagHer får 1.klassingen ha med en brus + godteri for maks 25,-
![]() |
#24 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Mengde godteri på kosedagMine har fått beskjed om kake eller kjeks eller sjokolade. De har fått en pizzabolle, en sjokoladecroissant, en liten sjokolade og en liten boks med Kuli. Litt ordentlig mat og litt søtt og jeg tror forholdsvis gjennomsnittlig i deres klasser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Mengde godteri på kosedagMaks halvliter brus, og kjeks etc. Godterier er ikke lov.
![]() |
#26 |
Smugleser
|
![]() Sv: Mengde godteri på kosedagHalvliter drikke, og godteri for opptil 15 kroner. Tror det legges på fat. Jeg synes det er hyggelig med en markering på skolen før sommerferien.
![]() |
#27 |
Einsam
|
![]() Sv: Mengde godteri på kosedagGuttungens klasse har for 20 kr + halvliter brus . |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Mengde godteri på kosedagVår skole har gått mer og mer bort fra den type dager og kjører heller felleslunsjer der elevene har med pålegg/rundstykker. Den gang vi drev med slikt, sendte vi med en halvliter brus (eller saft, ungene har vanligvis ikke det med på skolen) og en pose potetgull av størrelsen potetskruer e.l. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Mengde godteri på kosedagI år (5. klasse) er første året de får ha med seg noe. De får ha med en brus og kjeks, boller eller frukt til felles bord.
![]() |
#30 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Mengde godteri på kosedagGodis + brus for totalt 30,-. De hadde med en halvliter brus hver + litt smågodt. Frøkna har bakt muffins til begge klassene.
![]() |
#31 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Mengde godteri på kosedag
![]() |
#32 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Mengde godteri på kosedagHer var grensa på 20,- + 0.5 brus før.
![]() |
#33 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mengde godteri på kosedagHer var anbefalingen godteri for ca. 20 kr + en brus. Siden jenta mi ikke liker brus sendte jeg med en litago sjokolademelk i stedet. Regner med det er godtatt.
![]() |
#34 |
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Mengde godteri på kosedagDet sto ikke noe om mengde hos 1. Klassingen i år, og jeg ville vel ha gått for en enhet + halvliter brus. Siden det ikke var jeg, men mannen, som dro i butikken og handlet med mellomste så ble det litt vel mye snop med i sekken i dag. Jeg gjorde ikke noe med det, det var en avgjørelse som allerede var tatt ( bare ikke av meg).
![]() |
#35 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mengde godteri på kosedagHer har de ikke med seg noenting. De fikk hamburger og saft på skolen. (Sluttet på tirsdag.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Mengde godteri på kosedagTakk for innspill. Jeg ser at det jeg sendte med (en smil, en mentos, en brus og en streng formaning om å dele med de som ikke hadde med noe) er godt innenfor normalen.
![]() |
![]() |
#37 |
Epikur
|
![]() Sv: Mengde godteri på kosedagBrus og godteri for en femmer.
![]() |
#38 |
Getting in tune
![]() Sv: Mengde godteri på kosedagFår man godteri for en femmer?
![]() |
#39 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Mengde godteri på kosedagHer var det veldig strengt at det IKKE skulle tas med godteri eller usunne saker, men gode ting til å kose seg med, som ble satt på en felles buffet. Jeg sendte med eggerøre, en liten burger delt i to, en boks vannmelon og en boks med bringebær, blåbær og jordbær. Og småpølser.
![]() |
#40 |
WF: BNBE
![]() Sv: Mengde godteri på kosedagHos oss var beskjeden "en liten brus, en liten sjokolade og en liten pose salt snacks". Snuppa fikk med en liten melkesjokolade, en pose Knerten-potetgull og en halvliter brus. Over halvparten kom tilbake igjen, akkurat som jeg hadde gjettet på forhånd.
![]() |
|
|