|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mengde godteri på kosedagHer hadde de kun lov å ha med snacks eller kjeks pluss en brus,så mine hadde med en pakke Oreo-kjeks hver og en brus siste skoledagen. |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Mengde godteri på kosedag
Her også.
|
|
|
#83 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mengde godteri på kosedagVår hadde ikke med noe. |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Mengde godteri på kosedagElevene mine (og resten på mellomtrinnet) fikk ha med en halvliter brus og godis til 20 kr. I klassen til Tigerungen kunne de ha med seg kjeks, kake eller litt godis. Alt skulle settes frem på felles langbord. Siden det var hennes siste dag på den skolen, ville hun ha med kake til alle. Så da ble det det og en boks Kuli.
|
|
|
#85 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Mengde godteri på kosedagSiste skoledag (som var "kosedag") fikk tredjeklassingen med seg noen stykker hjemmebakt brownies, kyllingsalat og en halvliter brus. De hadde ikke lov til å ha med godteri, og kaker/kjeks ble lagt på felles fat. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Mengde godteri på kosedag5.klassingen har hatt med seg en 1/2 liter brus og godterier for 20 kroner. Det ble en First Price melkesjokolade(grøss) og en seig kjærlighet.
|
|
|
#87 |
|
Live and let live
|
Sv: Mengde godteri på kosedagSkolen vår har en grense på 50 kr alt inkludert (brus, chips, godteri).
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14. -Det du tror, avgjør hva du ser. Sist redigert av DM : 23-06-12 kl 15:13. |
|
|
|
|
|
#88 |
|
Det ordner seg alltid
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mengde godteri på kosedagHos oss var beskjeden "godteri for cirka 20kr og drikke". Storebror hadde med en sjokolade og en annen liten godteri-ti g, samt en smoothie. Han foreslo heldigvis ikke brus, men ble lott fornærmet for at han ikke fikk saft på flaska. |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Mengde godteri på kosedagPompens klasse fikk ha med 1/2 l brus og litt godis sto det.
|
|
|
#91 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mengde godteri på kosedagBrus og godteri til 30 kr i dag, brus + boller og sjokoladekake i forgårs (aktivitetsdag) (mine barn). |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() |
Sv: Mengde godteri på kosedagHer fikk 4. klassingene ta med seg kjeks, kake eller boller og en liten flaske brus. |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Mengde godteri på kosedagHer er det godis til 20-25 kr eller kaker. 1/2 liter brus. |
|
|
|
|
|
#95 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Jeg er enig. Det kom vel ikke som noen bombe, Nelly? |
|
|
|
|
|
#97 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Herlig!
|
|
|
#99 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Mengde godteri på kosedagIngen godis her. Ungene tar med enten rundstykker eller pålegg, også lages en felles frokost på trinnet. Lærerne besørger juice og melk. Slik har de avslutning til påske, jul og sommer. |
|
|
|
|
|
#100 |
|
Peppy!
|
Sv: Mengde godteri på kosedagLitt på siden, men førsteklassingen min hadde ikke godteridag. Deres kosedag bestod i å få ta med et kosedyr/bamse. Det var stort, altså. Ungene var ekstatiske, og kaklet i vei om disse bamsene. Jeg er veldig flink til å forbinde kos med mat eller digg, så det var en liten aha-opplevelse å se. Vi blir jo ofte rådet til det å ikke belønne med godteri, eller å alltid spise noe ekstra hvis man skal kose seg. Jeg trenger å komme litt bort fra det, det ligger tydeligvis sterkt forankret i ryggmargen min. |
|
|
|
![]() |
|
|