Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Brun vogn=fjortis?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-12, 01:24   #61
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Brun vogn=fjortis?

Jeg har kjørt brun Simo i snart to år. Siden det er mindre enn to år til jeg er førti er jeg i alle fall ikke fjortis. Ikke har jeg navneskilt med Chanett på vogna heller. Og det er ikke så mange brune vogner her. Og du tenker definitivt for mye, HI. Finn deg en hobby.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 07:27   #62
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Brun vogn er så fint. Men så har jeg også 2 helbrune vogner (1 hjemme og 1 i barnehagen) ennå.

Lekker vogn du har kjøpt!

Gammel 23-06-12, 15:32   #63
2ne
Superaktiv

2ne sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
2ne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Grattis med ny ny-vogn

Helt nydelig og overhodet ikke fjortis

Gammel 23-06-12, 15:49   #64
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Herregud, min eldste lå i sølvfarget skaivogn! Fjortis eller 90-talls? I alle fall rålekker!

Kjøp brun vogn, du!

Gammel 23-06-12, 15:49   #65
LittLemen

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Du har kjøpt, ja! Grattis med flott vogn!

Gammel 23-06-12, 16:11   #66
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Kjøp brun.

Gammel 23-06-12, 16:33   #67
Levic

Levic sin avatar

Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hihi ja, jeg kjøpte. Og jeg har ikke angret et sekund. Snuser på den hver dag, og den står midt i stua så jeg kan se på den hele tiden. Litt skrullete, men det er vel lov..

Gammel 23-06-12, 16:36   #68
Levic

Levic sin avatar

Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Og det beste er jo at stelleveskene mine passer mye bedre til brunt.
Her er den ene:

Gammel 23-06-12, 16:38   #69
Levic

Levic sin avatar

Standard

Ja, det ser jo ut som om den er svart på det bildet der da, men.
Ser også at jeg trenger sårt solskjermen for å dempe den høye kalesjen. Den er bestilt, så håper den kommer snarest.

Gammel 23-06-12, 17:24   #70
carmenzita

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Du tenker for mye ,Levic!!
Brun vogn er lekkert!!

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-12, 17:43   #71
Levic

Levic sin avatar

Standard

Aff ja, jeg trenger noe å bedrive tiden med snart. En liten sprellende sak kanskje, som skal ha pupp og skiftes på til alle døgnets tider. Jeg får vel annet å tenke på da Har jo flere barn i huset, men de ordner så mye på egenhånd. Noen ganger er mor overflødig. Da er det kjekt å fylle på samlingen

Gammel 24-06-12, 15:37   #72
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Men hvor er den lekedingsen som henger på vogna Fra?
Sånn tror jeg vi trenger.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-12, 15:54   #73
Levic

Levic sin avatar

Standard

Lekedingsen er selvlaget. Mamma har heklet dyr, og jeg har perlet og satt på festene. De er forøvrig kjøpt på Sprell. Veldig enkelt om man kan hekle.
Tok utgangspunkt i Smallstuff sine. De er knallfine.

Gammel 25-06-12, 00:23   #74
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Levic, her.

Lekedingsen er selvlaget. Mamma har heklet dyr, og jeg har perlet og satt på festene. De er forøvrig kjøpt på Sprell. Veldig enkelt om man kan hekle.
Tok utgangspunkt i Smallstuff sine. De er knallfine.

Lekker, men hekle kan jeg ikke. Jaja, jeg får vel finne på noe annet da.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-12, 01:23   #75
Levic

Levic sin avatar

Standard

Nei, hekle kan ikke jeg heller. De har Smallstuff på Nøstebarn har jeg hørt. De er knallfine de vognlekene.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:36.