Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Skjerme for innsyn til terrasse

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-12, 11:24   #24
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skjerme for innsyn til terrasse

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Å guri, noe så stort har jeg ikke plass til.
Hm, kanskje jeg bør få tatt et bilde sånn at dere ser.

Å, men du trenger ikke å bygge en levegg på mange meter, det var bare typen jeg ville vise deg.

En mindre permanent løsning er jo armeringsnett. Koster ikkenoe og kan enkelt flyttes. Du kan feste med strips. Om vinteren kan du ha hagelys i den. Klatregreier liker armeringsjern.

Jeg er litt negativ til snorer, det ser så halvveis ut. Bruk i hvertfall vaiere, feks sånne fra IKEA som du fester mellom tak og gulv i kroker, så det ikke ser midlertidig ut. Humlen blir ganske tung når den klatrer, så snorer kan bli litt spinkelt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:25.