Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Tv-benk

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-12, 08:27   #1
Rose
Bør lage seg en tittel selv

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Tv-benk

Noen som vil vise tv benken sin og hvordan dere har det rundt der hvor tv'en står?

Har nettopp flyttet inn i nytt hus og har lyst på ny tv benk. Akkurat nå har vi tv'en på en malm kommode med 3 skuffer. Me syns ikke det er så fint. Og ikke har vi plass til noe annet enn tv der heller.

Men finner liksom ikke en jeg liker helt. Noen tips? Har ikke veldig stor plass på den veggen så det må ikke være en kjempe stor tv benk.

Gammel 25-06-12, 09:50   #2
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tv benk

Dette bildet er tatt like før jul, så det er litt mørkt. Nå er TV'n vår 47'', og omgitt av både sidehøyttalere, senterhøyttaler (med tre stearinlys på) og en subforsterker (med lampe på) på siden. Selve møbelet er sort, med sotede, nesten ugjennomsiktige glassdører som huser dekoder, dvd/bluray, wii, forsterker og litt andre duppedingser. TV'n tar plass hos oss, men med ei filmsamling med nærmere 1000 originaltitler, så må den være såpass Jeg virkelig ELSKER bordet TV'n står på. Det å kunne lukke elektronikken inn bak låsbare dører beskytter både mot støv og barnehender, anbefales virkelig. Kjøpte det på Møbelringen, og det kommer i ulike str.

Gammel 25-06-12, 10:04   #3
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg trodde jeg hadde et bedre bilde av bare TV-kroken på mobilen, men ... Dette er tatt i slutten av mars, men er sånn omtrentlig slik det ser ut nå også.

Jeg har heller ikke stor plass på TV-veggen. Det du ikke ser på bildet er at der TV-en slutter, kommer det ut en pipe. Så TV-benken min er bare 140 cm med rundt 10 cm klaring på hver side.

Sist redigert av Bomull : 25-06-12 kl 14:40.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-12, 10:06   #4
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Vi har denne sjenken som tvbenk på tvstuen:

Ikea Bjursta:

Vi liker litt høyde på tvbenken. Vil ikke se 'ned' på tv, men rett frem liksom Vi har en 55'' flatskjerm på denne, og fortsatt grei plass på sidene.

Gammel 25-06-12, 12:45   #5
Februarmamsen
Superduperaktiv

Februarmamsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
Februarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kul
Standard

Sv: Tv-benk

Vi har bygget vår egen tv benk men brukt bestå rammer fra ikea som utgangspunkt

Gammel 25-06-12, 13:35   #6
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Jeg trodde jeg hadde et bedre bilde av bare TV-kroken på mobilen, men ... Dette er tatt i slutten av mars, men er sånn omtrentlig slik det ser ut nå også.

Jeg har heller ikke stor plass på TV-veggen. Det du ikke ser på bildet er at der TV-en slutter, kommer det ut en pipe. Så TV-benken min er bare 140 cm med rundt 10 cm klaring på hver side.

Jeg er på jakt etter ny Tv-benk, hvor har du kjøpt denne? Likte den

Gammel 25-06-12, 13:53   #7
Capri
Fullverdig medlem

Medlem siden: Oct 2007
Capri har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vi har denne. Konvall fra Skeidar.

Capri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-12, 14:03   #8
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Det er Ikea Bonde, men jeg tror den er utgått. Helt idiotisk! Men, følg med på finn.no - selges pent brukte rett som det er der!

Gammel 25-06-12, 14:14   #9
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Ladybug: Den er utgått, men om du bor i tr.heim så kan du muligens kjøpe vår om mannen er enig
--------------

Vi har bestå fra Ikea. Ca 120 bred. To skuffer og to rom til dekoder/DVD osv.

Skal legge inn bilde når jeg får det til.

Gammel 25-06-12, 16:23   #10
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Ladybug: Den er utgått, men om du bor i tr.heim så kan du muligens kjøpe vår om mannen er enig
--------------

Vi har bestå fra Ikea. Ca 120 bred. To skuffer og to rom til dekoder/DVD osv.

Skal legge inn bilde når jeg får det til.

Takk for tilbudet, men jeg bor laaaangt unna Tr.heim ...

Gammel 25-06-12, 20:40   #11
Geitrams

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Vi har Bonsai tv-benk, og elsker den. Den er vel to meter lang da, men god oppbevaringsplass

Geitrams er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-06-12, 20:48   #12
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har denne fra IKEA. Den er veldig kjekk, med sånn «trykk-knapper», sånn at du slipper håndtak. Passe str også, for oss iallefall

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-12, 20:51   #13
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Vi har denne fra Ikea:

Vi har 40 tommers TV , to høytalere og squeezebox på den. Jeg liker at den er bred nok til å ha alt det uten at det ser overfyllt ut. Det er dessuten genialt, som Flubby sier, å kunne lukke alt av decodere og hva-har-du bak dører.

Gammel 25-06-12, 21:43   #14
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Ting må kunne lukkes bak dører ja Jeg lukker heller opp en dør når jeg skal se på tv enn å se på allslags duppeditter til enhver tid. Glass og frostet glass skal fjernkontrollene takle å sende signaler gjennom. PS3 fjernisen er med bluetooth så den trengs ikke pekes mot noe, og funker gjennom dører.
Jeg nedla veto mot annet enn tredører - vil ikke se noe

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:30.