Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Essie-neglelakker!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-12, 14:30   #61
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Essie-neglelakker!

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Vita har "Kjøp 2 valgrie neglelakker og få med topcoat eller basecoat på kjøpet" nå. Så hva bør man velge; over- eller underlakk?

Basecoat er særlig viktig dersom du bruker neglelakk med litt farge på. De kan nemlig misfarge neglene, sies det.

Jeg har alltid brukt begge, og vil anbefale deg å anskaffe begge, men hvis du må velge, ville jeg prioritert base coat.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 14:53   #62
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.295
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Essie-neglelakker!

Tilbud til 59,. på blivakker.no nå også.

Jeg har dette på vei i posten:
Poor Lil Rich Girl
A list #434
Big Spender# 655
Sand Tropez # 745
Made To Honor #749
Velvet Voyeur #732
Thigh High #524

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 15:03   #63
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.996
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Essie-neglelakker!

Jøss. Er jeg trendy? Har en sånn lakk. Lakserosa. Husker ikke navnet. Den er dritfin på tærne. På hendene fikser jeg ikke lakk. Jeg kjenner hele tiden det ekle belegget. Det er rett og slett plagsomt.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 15:05   #64
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.996
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Essie-neglelakker!

Den heter Peach Daiquiri.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 13:18   #65
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Essie-neglelakker!

Gjør overlakken slik at det blir mindre "klissete" og tørker fortere? Jeg har nemlig bare underlakk foreløpig.

Jeg prøvde i går med underlakk først. Måtte så ta to strøk negelakk for at de skulle bli jevnt dekket. (Mot bare ett strøk forrige gang da jeg ikke brukte underlakk.) Jeg satt lenge uten å bruke hendene, men allikevel så ville ikke lakken tørke helt og det føltes klissete ut. I tillegg så virket det som det ble for mange lag da den var for myk enkelte steder. Jeg kunne presse neglen nedi og lage hakk.

Fjernet alt og påførte denne gang uten underlakk førs. Da klarte jeg meg med en runde påføring og lakken tørket som den skulle.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 13:23   #66
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Essie-neglelakker!

Det er ikke tilbud på Bli Vakker lenger, eller? Fant ikke.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 14:14   #67
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.278
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Essie-neglelakker!

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Gjør overlakken slik at det blir mindre "klissete" og tørker fortere? Jeg har nemlig bare underlakk foreløpig.

Jeg har en overlakk fra Essie som heter "Good to go" og som gir tørre og harde negler på et minutt. Genialt. Jeg legger lakken kjapt, strøkene rett etter hverandre - underlakk, to lag farge og overlakk. Da tar det noen minutter før det er steinhardt.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 14:17   #68
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.973
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Essie-neglelakker!

Husker dere å bruke neglelakkfjerner før dere legger ny lakk, en ny verden åpnet seg for meg når jeg begynte med det. Har noe med fett og slikt som fjernes.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 15:51   #69
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Essie-neglelakker!

Seche Vite.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-12, 20:29   #70
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Essie-neglelakker!

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Seche Vite.

Jepp. Den funker.

  Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 11:22   #71
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.295
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Essie-neglelakker!

Er det veldig lang leveringstid fra blivakker.no?

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 12:21   #72
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Essie-neglelakker!

Nja... Jeg syntes ikke de var kjappe med å sende fra seg da. Men jeg er bortskjemt med Platekompaniet og lignende kanskje?

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 12:49   #73
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Essie-neglelakker!


Jeg har siklet lenge etter denne, og nå har jeg endelig bestilt den. Gleder meg til den kommer.

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 13:04   #74
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Essie-neglelakker!

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Seche Vite.

Får man tak i denne i vanlig butikk?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 17:17   #75
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.295
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Essie-neglelakker!

Det kom hentelapp i dag. Så det tok en uke.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 20:45   #76
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.360
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Essie-neglelakker!

Jeg har denne, skikkelig sommerlig, "mint candy apple".

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 21:28   #77
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Essie-neglelakker!

Cubus har 3 for 2...

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 22:36   #78
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Essie-neglelakker!

Jeg har bestilt Essie-lakker fra Transdesign.com. Betalte ca. 260,- for fem stk. inkl. frakt nå sist. Mener jeg fikk varene ila en drøy uke forrige gang jeg bestilte.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 20:27   #79
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Essie-neglelakker!

Det bli jo bare rot med Essies base coat! Når jeg bruker den først så blir ikke lakken jevn, men må legges på i to lag. Og da blir det ikke pent etter at overlakk legges på!

Har nå påført og fjernet igjen to ganger!

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no