|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Hvordan komme seg fra Oslo til Rudshøgda uten bil?Jeg må komme meg fra Oslo til Rudshøgda (mellom Moelv og Hamar) på lørdagsmorgen. Hvordan kommer man seg dit?
![]() |
#2 |
St(r)ikkeplante
|
![]() Sv: Hvordan komme seg fra Oslo til Rudshøgda uten bil ?Jeg vil tippe at det enkleste er å ta tog til Moelv eller Hamar og så buss til Rudshøgda.
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvordan komme seg fra Oslo til Rudshøgda uten bil ?Takker for tips :-)
![]() |
#6 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan komme seg fra Oslo til Rudshøgda uten bil ?Tog til Gjøvikbog taxi?
![]() |
#7 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Hvordan komme seg fra Oslo til Rudshøgda uten bil ?Det går buss fra Oslo S til Lillestrøm, derfra går det tog. Matebussene fra Oslo går hele tiden.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvordan komme seg fra Oslo til Rudshøgda uten bil ?Ta ekspressbuss mot Trondheim og gå av enten i Brummundal eller Moelv. Eller spør sjåføren om han kan slippe deg av ca. midt imellom Brummundal og Moelv - er det ikke der Rudshøgda er, tro?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Hvordan komme seg fra Oslo til Rudshøgda uten bil?Jeg ville bedt om å bli sluppet av bussen mellom Trondheim og Oslo på Rudshøgda. Går ikke det så tar du toget til Br.dal eller Hamar og taxi derfra.
![]() |
#10 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvordan komme seg fra Oslo til Rudshøgda uten bil?Man skulle jo tro at det gikk busser fra Oslo og forbi Moelv sånn ca hele tiden, men det gjør det ikke.
![]() |
#11 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvordan komme seg fra Oslo til Rudshøgda uten bil?
Du mener ikke dra til Moelv? Jeg ser at det er beregnet 12 min fra Moelv til Rudshøgda med taxi, så det må da være en grei løsning? Eller?
![]() |
#12 |
Klar
|
![]() Sv: Hvordan komme seg fra Oslo til Rudshøgda uten bil?Moelv er på samme side som Rudshøgda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Hvordan komme seg fra Oslo til Rudshøgda uten bil?Nei, Gjøvik er på andre siden av Mjøsa, derfor må du ikke reise om der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvordan komme seg fra Oslo til Rudshøgda uten bil?Noterer: Ikke Veronal som stifinner på indre østlandet.
![]() |
#15 |
Etylbarbital
![]() Sv: Hvordan komme seg fra Oslo til Rudshøgda uten bil?Rudshøgda er bare 26 min fra Gjøvik med bil og Gjøvikbanen er koz.
![]() |
#17 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvordan komme seg fra Oslo til Rudshøgda uten bil?Jeg tar lavprisexpressen fra Oslo til Moelv (eventuelt går av tidligere hvis jeg kan), og tilbake igjen.
![]() |
#18 |
Etylbarbital
![]() Sv: Hvordan komme seg fra Oslo til Rudshøgda uten bil?
Fremdeles koz, ja.
![]() |
#20 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan komme seg fra Oslo til Rudshøgda uten bil?Tog til Moelv eller Brumunddal, og taxi eller buss til Rudshøgda, er bare rundt 10 min fra Moelv. :har bodd i strøket:
![]() |
|
|