|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du pastellfarger?Hmm, nei. Jeg er "høst".
|
|
|
#42 |
|
Passiv
|
Sv: Bruker du pastellfarger?Så ofte jeg kan, og jeg elsker helhvitt. |
|
|
|
#43 |
|
intro
|
Sv: Bruker du pastellfarger?
Det gjør du nok! (Er det HM-kjolen? Jeg kikket på den og fant den for lys, men jeg har masse klær i bare hakket mørkere nyanser.)
|
|
|
|
#46 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Bruker du pastellfarger?Jeg er lys, jeg kler pasteller godt. Ikke mint og fersken og orange, men lys rosa, lys gul, sand og lys grønn går veldig fint.
|
|
|
#47 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Bruker du pastellfarger?Hm. Det er jeg usikker på.
|
|
|
#49 |
|
intro
|
Sv: Bruker du pastellfarger?Jeg tror forresten ikke det at man er lys/blond, automatisk betyr at man ikke kler pasteller. Det er nok mest snakk om å finne riktig fargetone, med rett innslag av kald/varm farge. Jeg tror nok ganske sikkert at det finnes (blålige) rosatoner som jeg kler også - men like fullt føler jeg meg ikke helt vel i det.
|
|
|
|
#50 |
|
Borte
|
Sv: Bruker du pastellfarger?Jeg syns ofte at de som er blonde er fine i pastellrosa og lyseblått.
|
|
|
#51 |
|
Fortynnet
|
Sv: Bruker du pastellfarger?Jeg er blond, og har endel lyseblått og diverse bleke nyanser av grønt, men kler ikke pastellrosa, fersken og lysegult. Hvis jeg skal føle meg vel i de fargene sammen med hvitt, må det være ordentlig varmt. Ellers blir det litt lyst og "nakent" ja. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Sånn passe sane
|
Du har i det minste rååååsa BH, så det får duge. Kanskje ikke akkurat i kategorien dus pastellfarget, men dog.
|
|
|
#53 |
|
intro
|
Ikke så veldig dus, nei!
|
|
|
|
#54 |
|
Søt og rar
|
Sv: Bruker du pastellfarger?Det er veldig sjelden jeg bruker pasteller, men jeg bruker mye naturhvit/lys beige/krem på kjoler.
|
|
|
#57 |
|
Borte
|
Sv: Bruker du pastellfarger?Jeg forbinder også den typen fargeanalyse med gamle dager og den eneste jeg kjenner som hardnakket kategoriserer farger i årstider er over 60 år gammel. Hun er såpass overbevist at det er slitsomt å høre på.
|
|
|
#58 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Bruker du pastellfarger?En kollega av meg som har passert 50 dukket opp i jenterosa bukse og lik farge genser utenpå og hvite joggesko til. Jeg følte det var en forvokst 2-åring som var på jobb. Synes det er finere med en eller annen kontrast til de duse fargene. Men ja, jeg bruker farger. |
|
|
|
![]() |
|
|