|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Du finner gavekortet - hva gjør du? | |||
| HVOR er nærmeste Kremmerhus??! |
|
21 | 17,95% |
| Jeg tar det neste gang jeg skal dit/den veien/har tid |
|
33 | 28,21% |
| Neisjh, moro og sånn, får ta meg en tur snart tenker jeg |
|
15 | 12,82% |
| Ingen hast |
|
2 | 1,71% |
| Når går det ut da? Får vel ta meg en tur før den tid |
|
44 | 37,61% |
| HATER å shoppe, driter i hele gavekortet |
|
0 | 0% |
| HATER Kremmerhuset og alt de står for |
|
0 | 0% |
| Jeg gir det bort |
|
2 | 1,71% |
| Deltakere: 117. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Borte
|
Sv: Gavekortet du trodde var borte, hva gjør du?Masse fint!
|
|
|
#22 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Gavekortet du trodde var borte, hva gjør du?Det samme som de andre gavekortene jeg har liggende. Glemt dem helt til de nesten har gått ut, løpe til butikken og kjøpe noe jeg ikke trenger.
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gavekortet du trodde var borte, hva gjør du?
Samme her. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
VeloppDragen
|
Javisst, det hender jeg gir bort både det ene og det andre.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#25 |
|
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gavekortet du trodde var borte, hva gjør du?Jeg er elendig til å bruke gavekort. Jeg glemmer at jeg har dem liggende, og når jeg kommer på at jeg har dem, husker jeg likevel ikke på å bruke dem. Det er fryktelig pinlig, men vi har flere gavekort vi fikk da vi giftet oss for tre år siden som aldri har blitt brukt, og som nå har gått ut på dato.
|
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Gavekortet du trodde var borte, hva gjør du?Jeg hadde nok lagt det i vesken og stukket innom når det passet sånn. Det er ikke den mest spennende butikken jeg vet om, men litt servietter og stæsj er jo alltids kjekt å ha. Det er nok butikker der det hadde blitt svidd raskere, men jeg skulle klart å få brukt det, ja.
|
|
|
|
#28 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gavekortet du trodde var borte, hva gjør du?Jeg sa gi det bort. Pga jeg liker absolutt ikke stilen på varene og tviler på at jeg kunne brukt det selv.
|
|
|
#29 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Gavekortet du trodde var borte, hva gjør du?Vel, jeg har vært på Kremmerhuset 3 ganger på en uke nå, de har alltids litt smått og flott man kan finne på å trenge en vakker dag. S jeg vet hvor det er, men hadde nok tatt meg en tur straksens, husarbeid og andre uvesentligheter går da ingen vei.
|
|
|
#31 |
|
lider av tastleksi
|
|
|
|
#32 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Gavekortet du trodde var borte, hva gjør du?Hadde puttet det i veska og gått innom når det passet seg. Hadde sikkert funnet meg noe der, selv om det ikke er helt min stil.
|
|
|
#33 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Gavekortet du trodde var borte, hva gjør du?Hadde svippet innom ved første anledning. 2,5 milliarder kroner forsvinner hvert år som følge av at folk ikke bruker gavekort og tilgodelapper. Det er jo litt. Moralen er at man bør gi penger og ikke gavekort, om man ikke vil kjøpe presang. |
|
|
|
![]() |
|
|