Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gavekortet du trodde var borte, hva gjør du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Du finner gavekortet - hva gjør du?
HVOR er nærmeste Kremmerhus??! 21 17,95%
Jeg tar det neste gang jeg skal dit/den veien/har tid 33 28,21%
Neisjh, moro og sånn, får ta meg en tur snart tenker jeg 15 12,82%
Ingen hast 2 1,71%
Når går det ut da? Får vel ta meg en tur før den tid 44 37,61%
HATER å shoppe, driter i hele gavekortet 0 0%
HATER Kremmerhuset og alt de står for 0 0%
Jeg gir det bort 2 1,71%
Deltakere: 117. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-12, 11:43   #21
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gavekortet du trodde var borte, hva gjør du?

Masse fint!

Man får mye for pengene der også.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-12, 11:55   #22
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det samme som de andre gavekortene jeg har liggende. Glemt dem helt til de nesten har gått ut, løpe til butikken og kjøpe noe jeg ikke trenger.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-12, 12:02   #23
Fjols
Bør lage seg en tittel selv

Fjols sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg hadde nok straks fått lyst på noen nye puter eller hagestæsj, og kastet meg avsted ved første anledning.

Samme her.

Liker Kremmerhuset.

Fjols er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-06-12, 12:12   #24
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ramses, her.

Men da kan du vel gi det bort i stedet?

Javisst, det hender jeg gir bort både det ene og det andre.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-12, 14:48   #25
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Jeg er elendig til å bruke gavekort. Jeg glemmer at jeg har dem liggende, og når jeg kommer på at jeg har dem, husker jeg likevel ikke på å bruke dem. Det er fryktelig pinlig, men vi har flere gavekort vi fikk da vi giftet oss for tre år siden som aldri har blitt brukt, og som nå har gått ut på dato. Vi har et bevisst forhold til økonomi, men det med gavekort er vi elendige på.

Jeg er mao. én av dem butikkene tjener rått på ved å selge gavekort.

Gammel 28-06-12, 15:15   #26
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker alltid gavekort ganske fort, det er jo virkelig sløsing å glemme dem.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-12, 20:32   #27
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde nok lagt det i vesken og stukket innom når det passet sånn. Det er ikke den mest spennende butikken jeg vet om, men litt servietter og stæsj er jo alltids kjekt å ha. Det er nok butikker der det hadde blitt svidd raskere, men jeg skulle klart å få brukt det, ja.

Gammel 28-06-12, 21:29   #28
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg sa gi det bort. Pga jeg liker absolutt ikke stilen på varene og tviler på at jeg kunne brukt det selv.

Gammel 28-06-12, 21:42   #29
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Vel, jeg har vært på Kremmerhuset 3 ganger på en uke nå, de har alltids litt smått og flott man kan finne på å trenge en vakker dag. S jeg vet hvor det er, men hadde nok tatt meg en tur straksens, husarbeid og andre uvesentligheter går da ingen vei.

Denne kjøpte jeg en dag, og har hengt på veggen utendørs så ungene kan tegne litt på regnværsdager. Og andre dager.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-12, 21:51   #30
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

NEI, IKKE TEGN PÅ DEN, SER DU IKKE AT SOLEN SKINNER??!

Gammel 28-06-12, 21:54   #31
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Men det kan se ut som om jeg trenger sneglen og, det er vanskelig å dele på en elefant.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-12, 22:43   #32
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hadde puttet det i veska og gått innom når det passet seg. Hadde sikkert funnet meg noe der, selv om det ikke er helt min stil.

Gammel 30-06-12, 18:20   #33
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hadde svippet innom ved første anledning. 2,5 milliarder kroner forsvinner hvert år som følge av at folk ikke bruker gavekort og tilgodelapper. Det er jo litt. Moralen er at man bør gi penger og ikke gavekort, om man ikke vil kjøpe presang.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:24.