|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilke parker prioriterer vi i Orlando?Ferie-planlegging-ubesluttsomheten fortsetter. I går var det Canada som var greia, men mannen ville plutselig ikke likevel. I dag er det Florida. Det blir jo som kjent dyrt, så jeg må prøve å sette opp et slags busjett. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvilke parker prioriterer vi i Orlando?Nå er det mange år siden jeg bodde der, men jeg synes Epcot er grei. Ellers er jeg glad i Universal Studios Islands of Adventure. Sea World anbefales på det varmeste! Kanskje en dag i et badeland?
|
|
|
#3 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hvilke parker prioriterer vi i Orlando?Sea World har ett par tøffe attraksjoner. Vi har kun vært i Wet'n Wild, jeg syntes det var endel skummelt der.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 29-06-12 kl 15:54. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har diplom
Sv: Hvilke parker prioriterer vi i Orlando?Takk for tips. Sea World er et must, ja, hvertfall for meg. Universal står visst også på ønskelista, begge ungene vil se Harry Potter. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
En Som Trener
|
Sv: Hvilke parker prioriterer vi i Orlando?Vi har ønske om å dra dit om ca 3 år når minste er litt eldre, men problemet er at med alt vi vil ha med oss så må vi bli millionærer/ta ulønnet permisjon en stund for å rekke over, hehe. Lykk til med utvelgelsen.
|
|
|
#6 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hvilke parker prioriterer vi i Orlando?
Jurassic Park og Harry Potter finner dere i Island Of Adventure.
|
|
|
#7 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Hvilke parker prioriterer vi i Orlando?Prioriter universal sine parker fremfor Disney sine.. Men disneys badeland thypoon LagOon var absolutt helt fantastisk, og barna fikk snorkle blandt fisker og ufarlige haier der. Det anbefales virkelig!!
|
|
|
#10 |
|
En Som Trener
|
Sv: Hvilke parker prioriterer vi i Orlando?Det er drømmen for enkelte av oss gale sjeler.
|
|
|
#11 |
|
En Som Trener
|
Sv: Hvilke parker prioriterer vi i Orlando?Måtte jo selvsagt sjekke. 6 dagers pass med Universal & co og 6 dagers pass med Disneys herligheter for 5 stk...ca nøyaktig kr 20000,-! Sukk!
|
|
|
#12 |
|
Har diplom
Sv: Hvilke parker prioriterer vi i Orlando?Underenes tid er ennå ikke forbi. Jeg har bestillt tur til Orlando, vi ble enige! Fly, hotell og bil er bestillt. Vi drar om nøyaktig tre uker. Tips ønskes fortsatt! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
~~~~~~~
|
|
|
|
#14 |
|
Sv: Hvilke parker prioriterer vi i Orlando?Florida er så uendelig mye mer enn bare parker, bare et tips (bodd der i 4 år og vært der endel ganger etterpå også selv om det begynner å bli noen år siden nå). Få med dere flotte strender, god mat, solnedganger, soloppganger osv.
|
|
|
#15 |
|
Har diplom
Jeg vet. Fint hvis noen kunne fortelle mannen og eldste det samme. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Hvilke parker prioriterer vi i Orlando?Universal og Island of Adventure er et must ja. Epcot synes vi er dørgende kjedelig - og ville ikke tatt med barna dit, men elsker de andre Disney-parkene
|
|
|
|
#17 |
|
~~~~~~~
|
Ungene våre syntes Epcot var fantastisk.
|
|
|
#18 |
|
Sv: Hvilke parker prioriterer vi i Orlando?Skulle til å foreslå besøk på Kennedy Space Center, men ser at Fløyel var før meg. Cocoa Beach, ja. Det er også greit på Daytona Beach og flott i St.Augustine. Jeg ville gjerne besøkt vestkysten av Florida, Clearwater/Tampa/St.Petersburg området evt sørover til Naples/Sanibel Island området.
|
![]() |
|
|