|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Scampi må gåJeg spiser scampi om lag 1-2 ganger i året. Jeg vet ikke om det er verdt å boikotte scampi da, særlig siden jeg sikkert bare handler scampien selv en av de to gangene.
|
|
|
|
#22 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Scampi må gåJeg visste ikke om dette før jeg ble gjort oppmerksom på det i en tråd her på forumet i vinter. Jeg elsker scampi, men har sluttet å kjøpe det.
|
|
|
|
#23 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Scampi må gåJeg var ikke klar over dette før jeg leste artikkelen her om dagen. Men nå er jeg det, så da får jeg vel heller erstatte scampi med reker og krabbe.
|
|
|
|
#24 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Scampi må gåÅkei! Jeg er med, selv om det er kjedelig å kjøpe butikksushi når både scampi og tunfisk (gravid) er ute. Jeg har visst dette en stund, men har hatt en tendens til å ikke ta med meg kunnskapen på handletur.
|
![]() |
|
|