Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg skal bruke en feriedag på Ikea

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-12, 00:01   #21
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg skal bruke en feriedag på Ikea

Hmmm, kjenner jeg snart skal ha meg en tur på Ikea ja. Denne gangen uten mannen min som går bak meg og sukker lydløst.
Kos deg på Ikea.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-12, 00:03   #22
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Det er best å gå på Ikea sent på en hverdag eller med en gang det åpner.
Vi er ofte en av de som står og tripper før de åpner på lørdagsmorgenen.
Mannen hater å være på Ikea og raser igjennom på kort tid, har handlelisten klar før vi skal dit.
Men jeg elsker å å gå å titte på alt som er og gjerne ta en pause på kaféen.
Derfor drar jeg ofte alene.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-12, 00:05   #23
Guttemammis

Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tilde, her.

Hmmm, kjenner jeg snart skal ha meg en tur på Ikea ja. Denne gangen uten mannen min som går bak meg og sukker lydløst.
Kos deg på Ikea.

Dette lød kjent, peker opp.

Gammel 08-07-12, 08:50   #24
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes Ikea er stas, jeg! En må passe på inntak av mat og drikke, så går det så fint atte. Hvis noen skulle mene at det er harry, så dem om det. Vi kjøper typisk mye av det som folk har nevnt allerede, og så har vi kjøpt en del barneutstyr der, f.eks. smekker, håndklær, plastkopper, etc. Vi er der ikke kjempeofte, men har noen raid når vi trenger litt større ting.

Gammel 08-07-12, 08:55   #25
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

IKEA Harry? For en påstand.

Å kjøpe det utstilte rommet i sin helhet, enten det er på Skeidar, IKEA eller andre DET er kanskje Harry men butikke er det ikke.

Før IKEA kom til Trondheim hadde jeg noen ubrukte flybiletter som jeg hadde vunnet. Like før de gikk ut på dato reiste en venninne og jeg til OSLO og IKEA og hjem igjen på samme dag. (Den gangen var det noe dyrere enn nå). Det var kanskje Harry.

Vi startet dagen med rekogniseringsrunde der vi plukket ingentig, så lunsj og så handlerunde. Vi rakk til og med en oppsoprunde. Da slapp vi å raske med mye unødvendig, og vi fikk planlagt og snust uten å ha mye å drasse på.

God shopping. Forøvrig slutter jeg meg til de som anbefaler kveldsshopping.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-12, 10:01   #26
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Det er best å gå på IKEA etter 20.30. Då er det mindre folk der.

Vi må tilbake igjen, for nokon gløymde å måle avstanden frå golvet til taket (som er 238 cm), før ho sendte mannen avgårde for å kjøpe skap som er 240 høge...

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-12, 10:01   #27
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg vurderer sterkt det samme, kombinert med en hotellovernatting i Trondheim. Skulle egentlig Kjøpt en del store ting, men regner ikke med at vi får låne med oss en IKEA-tiljengr på ubestemt tid.

Gammel 08-07-12, 10:46   #28
OlleVia
Erfaren

OlleVia sin avatar

OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Vil på Ikea!

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-12, 11:20   #29
PåskeHeksa
Off with their heads!!

PåskeHeksa sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Steinkjer
PåskeHeksa er litt kul
Standard

Kveldsshopping kan bli virent, Bråkmons skal være med..men han er strålende fornøyd bare han får sitte i handlevogna og hyle bjooomm bjoooom.

PåskeHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-12, 12:33   #30
Guttemammis

Standard

Opprinnelig lagt inn av PåskeHeksa, her.

Kveldsshopping kan bli virent, Bråkmons skal være med..men han er strålende fornøyd bare han får sitte i handlevogna og hyle bjooomm bjoooom.

Vær der når det åpner!

Gammel 08-07-12, 12:38   #31
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jada, jeg vet det er blodharry og det mer som..

Hæ?!

Gammel 08-07-12, 12:40   #32
PåskeHeksa
Off with their heads!!

PåskeHeksa sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Steinkjer
PåskeHeksa er litt kul
Standard

Når åpner de? Jeg er lat og gidder ikke lete fram nettsida..
Etter e nkjapp gjennomgang av skap og skuffer, fant jeg iallfall ut at vi trenger servise, glass, bestikk og sånne kjipe voksenting..greit å ha noe som i det minste ligner hverandre!! (Skapene mine ser ut som noens garasjesalg )

PåskeHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-12, 12:41   #33
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg elsker Ikea, bare så synd at det er så langt herifra.

Gammel 08-07-12, 12:48   #34
Guttemammis

Standard

Når åpner de? Jeg er lat og gidder ikke lete fram nettsida..
Etter e nkjapp gjennomgang av skap og skuffer, fant jeg iallfall ut at vi trenger servise, glass, bestikk og sånne kjipe voksenting..greit å ha noe som i det minste ligner hverandre!! (Skapene mine ser ut som noens garasjesalg )

Kl 9 på lørdager og 10 på hverdager, iallefall der vi handler(Furuset).

Gammel 08-07-12, 12:56   #35
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Harry?
Jeg er langt i fra harry, men kan godt bruke en hel dag på IKEA. Kaffepauser, matpauser, vips ropes det ut i høytaleren at nå stenger varehuset(når du har hørt beskjeden fire ganger er det lurt å gå mot kassene). Javisst, har jeg vært en hel dag på IKEA.

Gammel 08-07-12, 13:16   #36
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Kaféen åpner en halvtime før varehuset, mener jeg. Så da rekker man først å finne en perfekt parkeringsplass (i mitt hode er det en man kan kjøre rett gjennom) rett ved utgangen, og spise speilegg og bønner til 15 spenn før man setter i gang.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-12, 13:38   #37
Guttemammis

Standard

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Kaféen åpner en halvtime før varehuset, mener jeg. Så da rekker man først å finne en perfekt parkeringsplass (i mitt hode er det en man kan kjøre rett gjennom) rett ved utgangen, og spise speilegg og bønner til 15 spenn før man setter i gang.

En halvtime etter, iallefall på Furuset.
Man kommer ikke inn i varehuset før det åpner, kaféen ligger inne i varehuset.

Gammel 08-07-12, 13:44   #38
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-12, 14:55   #39
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

På nettsidene står det at kafeen åpner en halvtime før varehuset.

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-12, 14:59   #40
Guttemammis

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

På nettsidene står det at kafeen åpner en halvtime før varehuset.

Ok, er der som oftest på lørdager og da åpner varehuset 9.00 og restauranten 9.30.
Ukedagene åpner restauranten en halvtime før, kjekt å få klarhet i det da.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:49.